Königs laarzen

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Angeliek

Re: Königs laarzen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-05 19:53

rockey schreef:
ik heb ook 3 paar opmaat gemaakte könings laarzen, 2 paar zijn de duurste uitvoering, die 2 zijn met kroontje, omdat dat ook de nieuwste zijn. de andere had ik voor de training, en die waren nog zonder. ik vind laklaarzen niet mooi, dan ben je gewoon te lui om te poetsen vind ik.. maar goed, het zijn super laarzen, kosten wel paar centen, maar ze zitten heerlijk

Waar in godsnaam heb je 3 paar laarzen voor nodig!!!

Ik had ook Cavallo's, Petrie's en dan die Königs. Maar die Cavallo's heb ik maar verkocht, omdat ik ze zelf niet meer droeg.. En zeker iemand anders mee blij heb gemaakt. Ik heb nu alleen nog die Petrie Anky's, en die Königs voor op wedstrijd.

Maar laklaarzen te lui om te poertsen? Denk eerder dat als je 3 paar laarzen hebt, en het ene paar vuil is, dat je dan het andere paar maar pakt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-05 20:19

1paar voor losrijden
1paar voor de 1ste proef
1paar voor de 2de proef

en inderdaad noooooooooooit meer poetsen

rockey

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-05 20:23

vonneke schreef:
1paar voor losrijden
1paar voor de 1ste proef
1paar voor de 2de proef

ja zo iets jij kent me von

nou kijk, ik heb 1 paar wedstrijdlaarzen, die gaan na de wedstrijd terug gepoets de laarzentas in, en de dag voor de wedstrijden worden ze weer gepoetst. die andere "mooie'' laarzen gebruik ik voor thuis, die kan ik ook voor de wedstrijden gebruiken, maar voor training zijn ze beter, omdat ik die minder goed bij houd dan mijn wedstrijdlaarzen, en dat andere paar heb ik een rits in laten zetten, en doe ik aan voor naar de bossen of wat dan ook en wissel ik af met mijn springlaarzen..

maar ik blijf er bij, ik vind laklaarzen voor mensen die geen zin hebben om te poetsen, want mijn wedstrijdlaarzen glanzen net zo, alleen dan door kiwi schoenpoets

ibikus

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-05 20:24

Ik vind laklaarzen ook niet mooi, vind het eerder cheap dan sjiek uitzien,
geef mij maar gewoon goed gepoetste

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-05 20:25

rockey schreef:
[naam] schreef:
1paar voor losrijden
1paar voor de 1ste proef
1paar voor de 2de proef

nou kijk, ik heb 1 paar wedstrijdlaarzen, die gaan na de wedstrijd terug gepoets de laarzentas in, en de dag voor de wedstrijden
worden ze weer gepoetst.
die andere "mooie'' laarzen gebruik ik voor thuis, die kan ik ook voor de wedstrijden gebruiken, maar voor training zijn ze beter, omdat ik die minder goed bij houd dan mijn wedstrijdlaarzen, en dat andere paar heb ik een rits in laten zetten, en doe ik aan voor naar de bossen of wat dan ook en wissel ik af met mijn springlaarzen..

maar ik blijf er bij, ik vind laklaarzen voor mensen die geen zin hebben om te poetsen, want mijn wedstrijdlaarzen glanzen net zo, alleen dan door kiwi schoenpoets

WORDEN ZE WEER GEPOEST?? Maud Wilms wie heb jij daarvoor? die kan mijn laarzen ook wel ff doen

rockey

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-05 20:27

1paar voor losrijden
1paar voor de 1ste proef
1paar voor de 2de proef

[/quote]

nou kijk, ik heb 1 paar wedstrijdlaarzen, die gaan na de wedstrijd terug gepoets de laarzentas in, en de dag voor de wedstrijden
worden ze weer gepoetst.

die andere "mooie'' laarzen gebruik ik voor thuis, die kan ik ook voor de wedstrijden gebruiken, maar voor training zijn ze beter, omdat ik die minder goed bij houd dan mijn wedstrijdlaarzen, en dat andere paar heb ik een rits in laten zetten, en doe ik aan voor naar de bossen of wat dan ook en wissel ik af met mijn springlaarzen..

[/quote]

WORDEN ZE WEER GEPOEST?? Maud Wilms wie heb jij daarvoor? die kan mijn laarzen ook wel ff doen
[/quote]

yvonne herijgers, dat doe ik helemaal zelf houd er niet van als andere mensen mijn spullen gaan poetsen, ik maak ze zelf vies dus maak ze ook zelf schoon

maar breng ze maar een keer, poets ik ze wel, wij kunnen trouwens wel een keer switchen, hebben zelfde maat, alleen jij iets kleinere voetjes [/quote]

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-05 20:27

Sjuimpje schreef:

Ik vind ze wel erg mooi, maar meer voor Coby van Baalen ofzo.

Maar neemt niet weg dat het wel sjiek is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-05 20:28

Wilms daar houd ik je aan, jij poetst mijn Petrie ANKY's en ik trek jou Konigs aan zodat mijn petries weer schoon mee naar huis kunnen

rockey

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-05 20:29

vonneke schreef:
Sjuimpje schreef:

haha ja precies die elisa swanenberg is er ook zo'n typ voor, die heeft ze dus ook

maar ik ben het eens met sjuimpje

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-05 20:31

Denk dak ze ook maar aanschaf. geeft toch niet dat ik niet eens recht op me paard kan zitten?

rockey

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-05 20:32

vonneke schreef:
Wilms daar houd ik je aan, jij poetst mijn Petrie ANKY's en ik trek jou Konigs aan zodat mijn petries weer schoon mee naar huis kunnen

ok deal

ibikus

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-05 20:39

vonneke schreef:

Nee, vind het dan ook niet sjiek,
What's next?
Ipv een zijden hoedje een lak hoedje?

Ik ben best van de glimmers en blingbling, maar lak vind ik overdone

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-05 11:15

rockey schreef:
haha ja precies die elisa swanenberg is er ook zo'n typ voor, die heeft ze dus ook

lacht ook even heul hard

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-05 11:49

Sjuimpje schreef:
[naam] schreef:

What's next?

Who Sjuim pas op met wat je zegt!!! Je hebt er toch wel patent op aangevragen anders gaat direct iemand anders met je miljoenen idee aan de haal!!

Angeliek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-05 20:42

Sjuimpje schreef:
What's next?

Nee, een latex rijbroek en een lak zadel..

Nadia
Oppermuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-05 13:14

Ik vind die laklaarzen ook niet mooi, maar als jij ze mooi vind, geweldig toch!!!!
Ik wil ook weer een paar leren op maat laten maken, ook al zat mijn eerste paar verschrikkelijk. Maar dat kwam omdat ze in de winkel verkeerd zijn opgemeten.

Nu kreeg ik laatst een adres wat laarzen op maat maakt, maar ik kan er op internet niks over vinden. Ik heb wel een andere fabrikant gevonden, ik denk dat ik daar maar eens langsga.....ik heb hele moeilijke benen. Hele dikke kuiten.....grote, brede voeten en een hoge wreef.....gaat goed dus!!!

Barbara_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-05 14:02

Ik heb laklaarzen, maar ik ben echt niet te lui om te poetsen hoor. Ik gebruik ze alleen voor wedstrijden, shows of clinics.
Voor het trainen heb ik de cavallo piaffe (maar die draag ik ook weleens op concours in de basis, anders val je zo op he!)
Ik heb een paar donkerbruine Petrie Anky en jodpurs van Ariat in chocolade bruin met chaps, heel handig met zadelmak maken of tijden de warme dagen.
Ik ben ook van plan om een lak trens-hoofdstel aan te schaffen (van Schumacher, echt geweldig...) Mooi bij mn glimlaarzen .

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-05 14:06

plaatje Barbara_M

Barbara_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-05 14:14

Haha... van wat? Hoofdstel zeker?

Liezel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-05 14:17

daar ben ik ook wel erg benieuwd naar..... het lak hoofdstel!
Ik wacht vol spanning

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-05 14:19

Barbara_m schreef:
Haha... van wat? Hoofdstel zeker?

jeps

Barbara_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-05 14:27

Hmmm... zal even kijken. Weet ook nie of Schumacher een site heeft.
Zal voor je zoeken.

knightloekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-05 15:13

Heej Angeliek...
laat even weten hoe ze je bevallen !! Ik ga ze namelijk ook aanschaffen

Barbara_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-05 15:57

Kan m nie vinden!

Zofy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-05 16:21

rockey schreef:

nou kijk, ik heb 1 paar wedstrijdlaarzen, die gaan na de wedstrijd terug gepoets de laarzentas in, en de dag voor de wedstrijden worden ze weer gepoetst. die andere "mooie'' laarzen gebruik ik voor thuis, die kan ik ook voor de wedstrijden gebruiken, maar voor training zijn ze beter, omdat ik die minder goed bij houd dan mijn wedstrijdlaarzen, en dat andere paar heb ik een rits in laten zetten, en doe ik aan voor naar de bossen of wat dan ook en wissel ik af met mijn springlaarzen..

Poeh...
Ik rijd al jaren met mn rubber Aigle-laarsjes die ik voor wedstrijd, buitenrijden, de "training" (jaja springen en dressuur) en zelfs als het me uitkomt voor de stal uitmesten gebruik.

Handig daar haal je voor je wedstrijd alleen een spons overheen.
Zou best wel leren laarzen willen hebben maar dan heb ik aan 1 paar echt wel genoeg!