(omg Utrecht) hoeveel betalen jullie aan stallingsgeld?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Zusje

Re: (omg Utrecht) hoeveel betalen jullie aan stallingsgeld?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-05 11:01

Sta in Woerden en betaal € 125.- per maand incl. hooi biks&mueslie, appels, stro, weidegang en een goede buitenbak!
Moet wel zelf mesten en wekelijks enkele dagen zomers de paarden s'morgens buiten (die van mij en van vriendin, de andere 3 staan dag en nacht buiten) en haal ze binnen en voeren. S'winters worden ze gevoerd en s'avonds doen we het om en om!

Het is een kleine privestal, we wen doen veel voor elkaar als we eens niet kunnen enz!

mirjamvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-05 11:50

Ik sta ook in Woerden voor 205 euro per maand.

Dit is inclusief bix/granen, mesten, hooi/kuil, weidegang waar ze in worden gezet en uitgehaald, 5 minutjes bij mn huis vandaan.
Zodra het weide seizoen is afgelopen of als ze het land niet in mag wordt ze iedere dag een uur in de stapmolen gezet.
we hebben een 20-40 buitenbak, longeercirkel, paddock en er komt er nog 1, heerlijke ruime boxen en s'winters krijgen ze wortels gevoerd (op kosten van stal!!)

het is een arabieren fokkerij waar ze enkele stallen verhuren, we staan dan ook maar met 3 pensionners en dochter v/d eigenaar heeft zelf ook 2 kwpn'ers en er staan nog 2 friezen die worden gereden.

HEERLIJK Rustig dus!!

Melanie15

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-05 15:40

Ik sta in Utrecht en betaal voor 1 paard 200 euro. Dat is inclusief hele goede buitenbak(1,5 jaar geleden opnieuw aangelegd), 2 goede longeerbakken. Heeeeeeeeeeel erg veel weiland. Ze staan vanaf maart tot en met november de hele dag in de wei en ze kunnen 'szomers ook dag en nacht in de wei. Verder wordt er 2 keer per dag biks gevoerd en 3 keer per dag hooi/kuil. Is ook inclusief stro. Een zadelkamer waar iedereen z'n eigen kast heeft.

maccie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-05 18:20

ik sta in odijk en betaal voor mijn pony's per pony incl het aantal stro dat ik gebruik en brok rond de 150/160 euro in de zomer maanden als ze buiten lopen 125 per pony.