Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

iig niet als de techniek zo dramatisch blijft

) het probleem niet, maar een heel parcours is een ander verhaal. Daarbij moet je ook bedenken dat het niet helemaal eerlijk is om van sommige paarden een Z parcours te vragen.
) , het zou je nog verbazen wat zo'n paard kan bijleren met een gedegen opleiding.
runningkawa schreef:Nee, Z springen kunnen ze niet allemaal.
Ik denk wel dat ze allemaal B rond kunnen komen.
Of je dan veel laat liggen is misschien wat anders
). Apple schreef:Ik denk wel dat elk gezond paard gewoon 1 meter zou moeten kunnen springen.
Lielle schreef:
Zoals het paard van Renske (briljante foto's) , het zou je nog verbazen wat zo'n paard kan bijleren met een gedegen opleiding.
ik hou nml wel van een sprongetje en ook takken en boomstammen die in het bos in de weg liggen ontwijk ik niet, maar voor ik met wisje een poging tot springen ga wagen, moet ze eerst het vrijspringen beter onder de knie hebben 
Apple schreef:Ik denk wel dat elk gezond paard gewoon 1 meter zou moeten kunnen springen.
Terwijl ik er op zit zelfs...

En dat ongelijk is er ook een heel eind uit. Maar ik heb helaas geen recente springfoto's. Een B parcoursje moet wel kunnen zolangzamerhand, maar of we ooit Z worden...

die eerste 2 foto's haha geweldig, hij denkt nog net iets meer aan zn voorbenen dan wisje maar springt wel lekker scheef met hangende voorbeentjes 
Renske20 schreef:en met de techniek die mijn 2 jarige heeft durf ik geeneens een B parcours aan als die techniek zo blijft
(laat voorbenen onder de buik hangen, naar achter dus ipv ze in te trekken en op te tillen naar voren...) heb er wel foto's van op andere pc, is nml niet uit te leggen hoe debiel
Denk dat ze best wat bekijks trekt....

zo ken ik een tinkermerrie van ruim 1.68 die in de paardem-springles meereed, deed niets voor de kwpn'ers etc onder, echt stoer!