Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Delphi2 schreef:Batje, heeft Daaleman jou het zadel met voorsingel geleverd of is die er later ingebouwd, en heeft Daaleman dat dan zelf gedaan?
) en hij had ook geen tijd om langs te komen, dus heeft de andere zadelmaker dat gedaan.batje schreef:Delphi2 schreef:Batje, heeft Daaleman jou het zadel met voorsingel geleverd of is die er later ingebouwd, en heeft Daaleman dat dan zelf gedaan?
Nee, die is er later door Best Fit ingezet. Toen Daaleman aanpaste lag het zadel goed, maar toen ze in de training kwam ging het weer iets schuiven. Daaleman is nogal een end weg (met de trailer) en hij had ook geen tijd om langs te komen, dus heeft de andere zadelmaker dat gedaan.
Best fit is trouwens wel een goede..
Delphi2 schreef:John van Best Fit is de laatste keer ook bij mij geweest, hij had het i.d.d. over de voorsingel inbouwen maar hij wilde het eerst met anders opvullen proberen omdat die singel verplaatsen een behoorlijk ingrijpende operatie is.
Ik was in elk geval erg te spreken over zijn manier van werken en hoe hij de tijd nam.
Ligt jou zadel nu beter met voorsingel?
dus mijn zadel sluit niet altijd even netjes aan, maar ik kan zeker zeggen dat dit een verbetering is!
lotttttttt schreef:Oh , dat valt bestwel mee..! Dat zadel ziet er mooi uit ( ik had even n plaatje opgezocht ) Misschien dat die past..!
Roxje schreef:Op mijn werk staat een pony ( ook vader Neron) met weinig schoft en die word gereden met een Merovech zadel. Schuift op die pony niet.
? 
Ik heb bijna een jaar zonder zadel gereden omdat ik geen passend exemplaar kan vinden, maar 7 zadels verder hebben we er zelfs 2 (spring en dressuur
)