Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Nadiake schreef:Ik ben 17 en rijd 8 jaar..
Ik snap niet wta jullie er vreemd aan vinden.
Ik vind het vreemd dat ik om raad vraag en dat iedereen me aanvalt
Nadiake schreef:Dan 4 jaar later zijn we terug begonnen.. Dan hadden we na een jaar een veulen gekocht ze was wel al onder het zadel maar kende nog niets (dus niet echt zadelmak gemaakt maar eerder alles aangeleerd)
Die is weggegaan na een paar jaar omdat ze eigenlijk veel te klein voor ons was en toen heeft mijn nichtje hem gekocht die er ook al regelmatig op reed.
Nadiake schreef:We hadden er een gekocht toen we nog maar net reden. Ja wij kenden er natuurlijk absoluut niets van en we dachten ja die heeft benen een hoofd en een staart dat zal wel in orde zijn. Niets was minder waar want eenmaal we ze gekocht hadden en op de wei stond lieten we ze keuren en alle
buikproeven waren slecht en ze was bovendien 23 terwijl ze zeiden dat ze 13 was.. 6 Maanden later is ze gestorven aan koliek. Toen zijn we moeten stoppen met rijden van mijn moeder.. Dan 4 jaar later zijn we terug begonnen.. Dan hadden we na een jaar een veulen gekocht ze was wel al onder het zadel maar kende nog niets (dus niet echt zadelmak gemaakt maar eerder alles aangeleerd)
.
Nadiake schreef:Ik ben 17 en rijd 8 jaar..
Ik snap niet wta jullie er vreemd aan vinden.
Ik vind het vreemd dat ik om raad vraag en dat iedereen me aanvalt