SuuZzZ schreef:Tatiana, ik heb eens even in je profiel gekeken en daar vond ik dit:
Dirk is een Andalusier van 3 jaar en een paar maanden (...)
Ik wil hem uitbrengen op wedstrijden en vooral de crosscountry interesseert me ...
Meid, dat paardje is drie, gun hem nog ff zijn vrijheid en van mij mag je best aan de teugel rijden, maar dan kleine stukjes en zeker niet met strafbit en zeker niet met sporen.
De andere 6 paarden zijn :
oberon een shetlanderhengst _ 24 jaar _ mijn eerste pony maar ik kruip er soms nog op Je bent 17 jaar en 1.75, maar je weegt niet verrekte veel, maar oke (nouja oke...). Wat ik dan niet snap is kwestie Nikita:
Nikita een dartmoor die momenteel te klein is dus staat hij in de weide _ 12 jaar
Dartmoors worden ook niet verrekte groot, maar toch groter dan shetlanders...
Porky een dikke domme fjord van mijn kleine broertje _ 9 jaar
En nog een compliment voor alle fjordenliefhebbers. (Hoeft niet zo bedoeld te zijn, maar kun je dat dan iets anders formuleren?? ALvast Bedankt)
Brouillard een hanoveraan van 4 jaar _ van mijn mama maar zij kan niet paardrijden
Vendetta BWPmerrie van mijn papa _ 6 jaar _ enkel voor de fok
Chicka _ kruising met haflinger en ik weet niet welk ras _ die moet weg _ 7 jaar oud
Wij hebben thuis uitsluitend raspaarden aangezien mijn ouders en ik daarop staan... behalve dan chicka maar die moet weg want we hebben een dure haflinger op het oog.
Je klinkt een beetje als een meisje uit de Penny, maar dan een van de slechteriken (Sorry, maar dat is mijn mening want we leven in een vrij land en ik heb recht op mijn eigen mening)
zover had ik hem eigenlijk nog niet doorgelezen, maar klinkt idd wel erg penny achtig ja