al vanaf mijn 8ste maar ik heb er nooit wedstrijden mee gereden dat was het punt waarom ik geen paard mee kon nemen. maar volgens jullie valt er dus met deurne niet veel te bereiken ofzo :S Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

al vanaf mijn 8ste maar ik heb er nooit wedstrijden mee gereden dat was het punt waarom ik geen paard mee kon nemen. maar volgens jullie valt er dus met deurne niet veel te bereiken ofzo :S 

stalleke schreef:Hij staat wel beter bekend maar de meesten die van de middelbare school afkomen zijn een jaar of 17 die mogen niet allemaal zomaar naar Duitsland en de toelating is er ook zeer streng je moet al flink kunnen rijden en je moet een dure knol onder je kont hebben!

? haha sorry.

stalleke schreef:Het mag geloof ik geen welsh fjord of tinker zijn.
De reden hiervoor is dat je regelmatig moet wisselen van paard en niet iedereen wil op zo'n paard, snap je?
Hij moet 5 jaar zijn minimaal 1.60 een L proef en een L parcoursje kuynnen springen
Fielychi schreef:HAHAHAHAHA!
Volgens mij heb je op school weinig te willen..?
Alsof je alleen van een KWPN-er kan leren...
Niks aanvallends op jou bedoelt hoor, echt niet, maar ik vind het echt belachelijk...