Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
En hengsten schagten heel vaak uit en reinigen zichzelf op die manier. Hier hoef ik het ook niet te doen bij mijn hengsten, ze doen dat dus zelf wel, ook de gene die op stal staan. Maar ruinen schagten nou eenmaal niet vaak uit, en om het even nog onsmakelijker te maken... ze krijgen geen erectie waarbij de penis in omvang toe neemt en waardoor de vellen er gewoon af vallen. sherwood schreef:euh nee niet echt. Paarden in de natuur zijn meestal niet RUIN maar hengst.En hengsten schagten heel vaak uit en reinigen zichzelf op die manier. Hier hoef ik het ook niet te doen bij mijn hengsten, ze doen dat dus zelf wel, ook de gene die op stal staan. Maar ruinen schagten nou eenmaal niet vaak uit, en om het even nog onsmakelijker te maken... ze krijgen geen erectie waarbij de penis in omvang toe neemt en waardoor de vellen er gewoon af vallen.
ben nog niet wakker geloof ik hihi
ik heb meer problemen met de muts en tepels van mijn merrie
daar mag je echt niet aan komen van der
Maar ze laat het wel toe. Ik controleer haar bij elke poestbeurt, maar hoef zelden het echt schoon te maken shadowflower schreef:mijn paard laat hem nooit hangen ... dat is het probleem ... ik lees wel verhalen van hun met je hand in het holletje van het zaakie ... maar dat vind ik dan net iets te ranzig en ik ben bang dat ik iets beschadig ... waar kan ik zo een kalmerings pasta halen waardoor tie hem automatisch laat vallen ???
shadowflower schreef:hmms kijk ik vind t gewoon niet ranzig maar zielig .. ik weet het ik ben een muts ... maar t doet toch lijkt mij ook pijn bij t beest als je die brokken eraf trekt .... ik wil het liefst een kalmeringspasta zodat ik zeker weet dat ik hem geen pijn doe ... en dat echt alles eraf is .. waar kan ik dat spul halen ?
shadowflower schreef:bij mijn poaard zijn het brokken die echt vast zitten ..
en dus aan zijn huid blijven hangen