Vies vraagje...

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

viefdepief

Re: Vies vraagje...

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-05 08:33

Als ik het bij m'n pony wil doen kijkt ie me heel boos aan en trekt ie hem snel weer in

Amon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-05 08:41

Sorry, maar misschien heeft het te maken dat paarden op stallen staan, maar ik heb daar nog nooit problemen mee gehad.
Heb in de natuur ook nog nooit een hengst/ruin met een emmertje water zijn zakie zien wassen.
Misschien ben ik te natural, maar heb zoiets van, hoe meer we gaan lopen rommelen aan paarden hoe meer problemen we krijgen.
(uitzonderingen daar gelaten, praat over het algemeen)

sherwood

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-05 08:44

euh nee niet echt. Paarden in de natuur zijn meestal niet RUIN maar hengst. En hengsten schagten heel vaak uit en reinigen zichzelf op die manier. Hier hoef ik het ook niet te doen bij mijn hengsten, ze doen dat dus zelf wel, ook de gene die op stal staan. Maar ruinen schagten nou eenmaal niet vaak uit, en om het even nog onsmakelijker te maken... ze krijgen geen erectie waarbij de penis in omvang toe neemt en waardoor de vellen er gewoon af vallen.

Amon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-05 08:49

sherwood schreef:
euh nee niet echt. Paarden in de natuur zijn meestal niet RUIN maar hengst. En hengsten schagten heel vaak uit en reinigen zichzelf op die manier. Hier hoef ik het ook niet te doen bij mijn hengsten, ze doen dat dus zelf wel, ook de gene die op stal staan. Maar ruinen schagten nou eenmaal niet vaak uit, en om het even nog onsmakelijker te maken... ze krijgen geen erectie waarbij de penis in omvang toe neemt en waardoor de vellen er gewoon af vallen.

ben nog niet wakker geloof ik hihi

gekke_koei

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-05 08:56

ik doe het bij willem soms. als hij leker ontspannen is laatie hem zo zakken.
ik kan zonder problemen er aan zitten.. hij blijft gewoon staan.. hij vind het helemaal niet erg. ik haal dan wat van die velletjes eraf, maar meer doe ik er ook niet aan.

de dierenarts bij mij zei dat je juist geen babyolie en die rommel moet gebruiken.. dat kan ook gaan iriteren.

ik haal alleen develletjes eraf die los zitten.. de rest laat ik zitten, maar zo vies is hij niet.

ook als ik hem afga spuiten zet ik er de spuit in en dan komt er echt veel uit. met een babydoekje ga ik ook de koker in, om die schoon te maken.

willem is lekker makkelijk ik heb meer problemen met de muts en tepels van mijn merrie daar mag je echt niet aan komen van der

LADPR

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-05 09:02

Ik heb niet helemaal alles door gelezen maar mijn bij mijn hengst is hij altijd schoon, altijd als hij hem laat zakken controleer ik even en hij is gewoon schoon. Mijn jaarling heeft wel af ent eo vieze plekjes zitten.

Arnoud

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-05 00:20

Mijn merrie zit meer onnozel om te kijken van eh, wat moet dat daar, heb je aan je eigen soort niet genoeg ofzo. Maar ze laat het wel toe. Ik controleer haar bij elke poestbeurt, maar hoef zelden het echt schoon te maken

Xox

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-05 08:36

De penis moet regelmatig worden schoongemaakt. Zo went de hengst of ruin er ook aan. het is de normaalste zaak van de wereld. Als het zakkie ontstoken is, is dat ontzettend pijnlijk voor het paard. Als je het regelmatig doet is het zo gebeurt. Je kan het, het makkelijkste wassen met Betadine.

shadowflower

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-05 09:06

mijn paard laat hem nooit hangen ... dat is het probleem ... ik lees wel verhalen van hun met je hand in het holletje van het zaakie ... maar dat vind ik dan net iets te ranzig en ik ben bang dat ik iets beschadig ... waar kan ik zo een kalmerings pasta halen waardoor tie hem automatisch laat vallen ???

Hippotha

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-05 09:59

shadowflower schreef:
mijn paard laat hem nooit hangen ... dat is het probleem ... ik lees wel verhalen van hun met je hand in het holletje van het zaakie ... maar dat vind ik dan net iets te ranzig en ik ben bang dat ik iets beschadig ... waar kan ik zo een kalmerings pasta halen waardoor tie hem automatisch laat vallen ???

Hoezo iets te ranzig? Handschoen aan en helpen dat beessie!
Hier snap ik echt niets van. Al die pasta's enz...nergens voor nodig.
En iets beschadigen?? Wat denk je dat er in zit dan?
Gewoon doen, dan merk je dat het heel simpel is en van de ene kant nog leuk, want als je al die brokken ziet liggen ben je blij dat je beessie daar vanaf is! Suc6!

shadowflower

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-05 10:04

hmms kijk ik vind t gewoon niet ranzig maar zielig .. ik weet het ik ben een muts ... maar t doet toch lijkt mij ook pijn bij t beest als je die brokken eraf trekt .... ik wil het liefst een kalmeringspasta zodat ik zeker weet dat ik hem geen pijn doe ... en dat echt alles eraf is .. waar kan ik dat spul halen ?

Hippotha

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-05 10:21

shadowflower schreef:
hmms kijk ik vind t gewoon niet ranzig maar zielig .. ik weet het ik ben een muts ... maar t doet toch lijkt mij ook pijn bij t beest als je die brokken eraf trekt .... ik wil het liefst een kalmeringspasta zodat ik zeker weet dat ik hem geen pijn doe ... en dat echt alles eraf is .. waar kan ik dat spul halen ?

Die brokken zitten bij mijn paard best los...het is net smeer wat er glijdend uitgaat.....
Maar je moet doen waar je je goed bij voelt, anders merkt het paard het ook wel en heb je inderdaad kans dat hij vervelend wordt.

shadowflower

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-05 10:23

bij mijn poaard zijn het brokken die echt vast zitten ..
en dus aan zijn huid blijven hangen

Hippotha

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-05 10:29

shadowflower schreef:
bij mijn poaard zijn het brokken die echt vast zitten ..
en dus aan zijn huid blijven hangen

Ohw...dan zou ik het zakie goed vochtig maken en laten weken, anders krijg je dadelijk wondjes die kunnen gaan infecteren en dan ben je verder van huis.

LADPR

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-05 12:21

Ik vind dus nooit van die smurrie. Elke dag controleer ik eht wel even als hij hem laat hangen. Het is echt altijd schoon. Mijn jaarling heeft wel vaak viezigheid zitten.

sherwood

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-05 14:29

die pasta kun je halen bij de da, sedalin is er geloof ik niet meer, maar wel een nieuw spul, moet je maar even navragen, hij kan je wel helpen denk ik.

Sione

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-05 14:31

oke.....ik weet niet wat ik lees...... heb ik nooit geweten. Maar... doen jullie het gewoon mmet water of doe je er nog iets doorheen?
Ik denk dat ik morgen maar ga proberen Oly zijn piemelotje te reinigen....

shadowflower

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-05 15:06

ik moet toch over een poosje naar de dierenarts dan ga ik wel even vragen wat ik voor zijn sjaakie moet gebruiken