MysticTinker ik denk dat als er echt helemaal niks meer past, ze toch aan dit moet gaan denken. Bedankt voor de sites, weet wel zeker dat ze hier wat aan heeft.
smurf die torsion zadels zien er opzich nog wel redelijk uit
Ik zal eens even op de sites gaan kijken dankjewel !!!gekke_koei Dat is ook zeker een optie, als jij zegt dat ze het daar allemaal zelf smelten enzo, dan kan ze dat iig gaan proberen, en van Rijs zit ook niet erg ver dacht ik ?
Tooske Heel erg bedankt, we gaan zeker even kijken naar Euroriding Diamant zadels, en als we meer info willen zullen we even pBen

Cassidy Haha, ja hij was hier 4 geloof ik en is nu 5 jaar en een stuk gespierder, EN afgevallen maar het blijft gewoon een heel heel heel erg breed paard. Hij is nu precies goed op gewicht, maarja ze wil toch echt gaan trainen met een echt zadel. Western zadel wil ze echt niet !!! Ze wil echt als het kan een mooi dressuur lederen zadel, maarja als er niks anders opzit dan moet ze toch gaan kijken naar boomloos, en alle andere tips uit dit topic

Sonja Ja dat is zeker waar
Het zal natuurlijk altijd wel wat duurder zijn dan een 'normaal zadel' Maarja ze wil toch echt een goed mooi zadel, daar mag dan ook wel een iets meerprijs aan zitten 
Bedankt voor jullie reacties, als je nog wat weet reageer even

)