2-persoons zadels?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

nickyu

Re: 2-persoons zadels?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-05 11:44

dat bedoelde ik dus ook , als je paard dus struikeld vang je niet je paard op maar je kind ..

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-05 11:50

ik vind een val met de fiets wel weer iets anders dan vallen van je paard : als ik afgebokt wordt of eraf ga als mijn paard aan de kletter gaat heb ik iets minder controle over het hoe en wat - laat staan dat ik dan ook nog moet zorgen dat mijn kind niks overkomt. Het gaat ook allemaal harder, je paard kan naslaan of over je kind lopen brrrr....
En de ernstigste ongelukken gebeuren meestal met de braafste beesten want daar verwacht je het niet van. Een paard blijft een vluchtdier.
Overigens vind ik het ook best eng om een kind op de fiets te hebben hier in het Belgisch verkeer ik zal wel weer te bezorgd zijn dan

Lars_power

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-05 11:59

Serendipity1

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-05 12:50

Dat bedoelde ik ook niet. Maar het feit dat er aan paardrijden gewoon wat meer risico zit, dan aan fietsen. Oke, in eht verkeer zit je ook aan andere mensen vast, maar bij een paard zit je wel met twee levende wezens, en dat kan miscommunicaties veroorzaken.

Je kan je kind wel belangrijker vinden, maar je paard vind dat niet, die denkt in zo'n situatie nergens aan. Als je je kind echt belangrijker vind, laat je 'm lekker thuis (Mits je die optie hebt natuurlijk)

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-05 20:05

Zo'n zadel zie ik ook niet zitten hoor Mijn kinderen spelen meestal op het terras als ik aan het rijden ben of op de wal. Ook leuk, komen ze ineens onverwacht uit de struiken Krijg je wel een bomproefpaard van. En ik kan beter paardrijden als fietsen; tenminste gezien het aantal valpartijen van beide is de stand nog verreweg in het voordeel van paardrijden.

Valina

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-05 20:41

Ik zou mijn kind (wat ik niet heb, maar goed) denk ik niet meenemen op het paard.
Wat uitstappen in de bak met iemand erbij die ernaast loopt zou ik wel durven, maar meer ook niet denk ik,.....