vaste winkel ja of nee

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: vaste winkel ja of nee

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-05 18:37

ik heb meestal wel een standaard rijtje waar ik uit kies als ik iets moet hebben (RvR, Het Gareel, CvS)

Phrono

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-05 18:55

Pff ook overal en nergens. Ik bestel meestel via internet, en dan bij piafferuitersport.nl. Anders ga ik gewoon naar de Welkoop of de andere kleine paardenwinkel hier in de stad.

Ecudes

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-05 19:55

Soms .
Ik heb van die fases. Maar mijn paard is ook een aantal keer verhuisd en meestal neem ik de dichtsbijzijnde.

Serendipity1

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-05 20:02

Horsepeople in Delden, is van de eigenaresse van m'n verzorgpony En naar Walter in Enschede.

vamp

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-05 20:04

ik ga meestal naar Horseplaza, in nieuwegein. ik ben er erg tevreden over! als er een in mijn woonplaats zou komen zou ik daar wel heengaan ( welkoop oid niet, wel een echte ruitersport).

LovingTweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-05 20:12

Ik ga naar een hoop winkels hier in de 'buurt' . Het dichtste bij zit de Hypoplaza, daar koop ik de standaard dingen, dekens, borstels halsters etc.
Dan divoza, daar heb ik mijn zadel vandaan en koop ik vaak andere spulletjes, en dan van Rijs maar dat is puur als een stalgenootje gaat, zelf kan ik daar niet komen