Reclame op trailer, doen of niet?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Wat voor reclame op paardentaxi?

Geen reclame, dus blanco trailer.
Geen stemmen
Bestaande reclame laten staan.
Geen stemmen
Bestaande reclame + logo paardentaxi.
Geen stemmen
Alleen logo paardentaxi.
Geen stemmen

Totaal aantal stemmen: 0

Imker

Re: Reclame op trailer, doen of niet?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-05 15:26

Margreet, dat is idd. weer een goeie zet! Sponsorsjabrakken moet ook wel lukken, daar kan ik zelf ook mee rond gaan rijden, nietwaar? Wil ook z.s.m. bedrijfskleding aanschaffen, nette jas met daarop de bedrijfsnaam.

Mijn website zal deze week de lucht ingaan: www.equinmotion.nl en ik denk dat ik ook eens even ga kijken wat het kost om op Bokt te adverteren...

Margreet

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-05 16:06

Wat ik in mijn omgeving zie hebben de mensen die regelmatig wedstrijden rijden allemaal zelf een combi, of ze huren alleen de trailer. Het loopt anders nogal in de papieren natuurlijk! Voor een buitenrit ofzo zou ik persoonlijk ook niet zo vlug een taxi bellen.

De mensen die ik ken die wel eens een paardentaxi gebruikt hebben was eigenlijk allemaal voor kliniek-bezoek, verhuizing of vakantie, geen regelmatig terugkerende dingen in ieder geval. Ik weet niet wat er aan klinieken bij jou in de buurt zit, maar ik zou zeker proberen of je daar mag adverteren.

Wou je trouwens ook je auto beletteren? Als je toch bezig bent.... En het staat wel strak!

Imker

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-05 16:08

Indien met een auto heeft die de trailer mag trekken, mag men ook de trailer los huren per dag of week.

Misschien moet ik het anders doen en deze trailer eruit doen, dan een anderhalfpaards voor de losse verhuur en een luxere tweepaards voor de taxi, maar dat is nog toekomstmuziek.

Marja1988

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-05 16:12

mocht je iemand zoeken die met sponsor dekjes wil rondrijden bied ik mijn paard als drager aan

Margreet

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-05 16:16

Kijk maar uit met losse verhuur... Ik ken diverse gevallen van mensen die dat ook deden, al was het maar als vriendendienst, en daar weer mee opgehouden zijn wegens schade. "Dat was al zo hoor" Tja.... Een achterlicht is maar zo kapot gereden, zeker door mensen die niet regelmatig ermee rijden. Of de trailer nog vol met stront terug.

Imker

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-05 10:35

Margreet, de trailer wordt vóór vertrek gecontroleerd door zowel huurder als eigenaar. Dan wordt er een digifoto van gemaakt. Indien er schade aan de trailer is ontstaan, wordt de borg ingehouden.