Ik wil zeker niet alles wat we opgebouwd hebben weggooien. En flauw ben ik niet van hem, dat zei ik in mn eerste bericht al. Idd doen veel mensen hun paarden weg omdat de eigenaar flauw van het paard is, er geen lol meer aan beleefd. Bij mij was de gedachte juist andersom, ik ben/was bang dat Bas zich bij mij gaat vervelen. Zelf vermaak ik me zo nog jaren met hem, het tuttelen en aanprutsen vind ik prachtig, maar ik kreeg zelf het idee dat Bas het misschien vervelend vind.
Echter zoals al eerder genoemd was ik het aan het vermenselijken, wat niet weet wat niet deert, Bas weet niet dat er meer is dan dit, dus zal daar ook geen verlangen naar hebben.
Hij heeft er idd niet voor gekozen mijn bezit te worden, maar denk eerlijk gezegd zelf dat hij er wel veel geluk mee gehad heeft mijn bezit te worden, weet niet of anderen zó veel geld, tijd en geduld aan 'een simpele shetlander' zouden besteden.
Denk dat hij zonder mij al gauw in de handel terecht was gekomen, want daar zat hij al midden in.
En ik dacht er idd nu al overna, ik denk verder dan vandaag, ik denk na over de toekomst. Ik ga lekker weer verder met de kar proberen, maar als dat niet lukt... dan wil ik wel alvast nadenken over wat dan te gaan doen. En daar kwam deze optie dus ook bij op.
Maargoed, hij blijft gewoon lekker bij mij de eerstkomende tijd, kar of geen kar.
Daarnaast denk ik, wanneer ik hem te koop zou zetten, ik hier via bokt wel tig fans zou kunnen vinden waar hij wel goed terecht zou komen.
Maar dat terzijde en niet meer van belang