Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
lvanbattum schreef:Colt schreef:
Zijn er nog meer mensen die ervaringen hebben met of de Petrie perfect of de cavallo weltmeister? En weet iemand de prijs van de laatste? Foto's misschien van de jouwe?
Cavallo Weltmeister €375,-
ze ziet nog nieuw uit, gebruik die laarzen 1 of 2 x per week en de rest rij ik gewoon met chaps 
GeJe schreef:Laarzen zijn in allerlei prijsklasse te koop. De goedkoopsten beginnen zo rond de € 190 en daarna stijgt de prijs al snel. Als je leren laarzen gaat aanschaffen moet je bedenken waar je ze voor witl gaan gebruiken (thuis, wedstrijden, dagelijks, door de bagger...) Daarna bedenk je wat je er voor wilt uitgeven. Er zijn vele kwaliteiten die te maken hebben met de manier van maken en de soort leer. Daarnaast wordt de prijs beinvloedt door maatwerk en extra's.
Jammer dat sommigen van jullie laarzen op maat hebben die niet goed passen. Een goede ruitersportzaak kan je alle informatie geven en zorgt er voor dat je een goede keuze maakt.
! lvanbattum schreef:Ik vind ook dat ze minder snel inzakken dan de petries.
Ik zou dus weer gaan voor de cavallo`s.

vonneke schreef:Als de ruitersportzaak het verkeerd heeft gedaan had ik ze mooi nieuwe laten bestellen!!
Voor leren laarzen uiteraard