Is een groot paard, ca 1.75m moeilijker te verkopen?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Renske_

Re: Is een groot paard, ca 1.75m moeilijker te verkopen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-05 13:31

ik vind het juist ideaal die maat ben zelf een goede 1.80 dus onder de 1.68 ziet het er sowieos niet uit bij mij

heb zelf een paard van 1.72/1.73 maar die heeft een hele hoge schoft dus lijkt weer wat kleiner, ook omdat hij slank is, maar hij is wel vrij lang en dat sluit idd wat lastiger dan een compacter paard

maar ik heb een 3 jarige gereden van 1.75 en het is dat Q op dat moment weer goed werd, anders had ik die gekocht!
was een prachtig paard, veel massa, veel front, heel compact en heerlijk te rijden! ik stuurde hem handiger rond dan mn eigen paard waar ik toen M2 mee was, en dat beestje was toen 2 mnd onder het zadel

helaas door de nieuwe eigenaar erg overvraagd en binnen het jaar in slachthuis beland

dus nee, moeilijker te verkopen dan een paard van 1.65-1.68 dat geloof ik niet

vannie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-05 15:56

ik denk ook niet dat ze moeilijker te verkopen zijn dan andre maten

ik ben ook lang en ben gek op grote paarden
die van mij is 1.77 ongeveer

ps hij is te koop

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-05 16:02

Denk dat er altijd wel mensen zijn die juist op zoek zijn naar een groot paard. Aangezien die paarden inderdaad lastiger te vinden zijn dan de "doorsnee" maatjes, denk ik dat het eerder makkelijker te verkopen zal zijn dan moeilijker dan paarden van zeg maar 1.65-1.70.