Kosten Privéles

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Hoeveel betaal je voor een privéles ?

Poll eindigt op

5 euro of minder
1 (100%)

Totaal aantal stemmen: 1

Arona

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-02 22:37

Bij ons op de manege kost een les 8 Euro voor een uur, maakt niet uit wat voor les.

Die prijs wordt gedeeld door het aantal personen dat in de les rijden. rijden er dus vier in 1 les, dan ben je 2 Euro kwijt.

Prive instructeurs zijn bij ons heel makkelijk, bijna iedere instructeur geeft ook prive lessen, makkelijk gevonden toch!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-02 22:47

Ik betaal 30 Euro per 3 kwartier (incl. reiskosten van de trainer) en diep in m'n hart vind ik dat veel te veel....

Imker

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-02 08:14

Ik betaal 25 euro voor een uur privéles van de fam. van Esch (best bekend hier in het Zuiden, dochter rijdt nationaal, vader Z2 etc). Ik vind het op zich best meevallen, als ik zie wat ik er allemaal leer. Verder heb ik haar gewoon opgebeld, want ik had viavia gehoord dat zij nog plaats had om les te geven. Ik les er nu ongeveer driekwart jaar elke week en het bevalt me prima.

Maaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-02 08:18

Nimber schreef:
maaike als het goed is kost het 65 euro bij jullie misschien makkelijk om even te zeggen dat dat bij Rien v/d schaft is.
Mensen uit alle uithoeken van nederland komen bij hem om te lessen (en ik woon om de hoek maar mij is het te duur)

eerst was t ook 65 euro, dat was in januari tenminste zo. maar in februari was t weer wat aangepast dacht ik. maakt ook niets uit.
haha ik kan wel zeggen dat t bij Rien vd Schaft is maar ik weet niet dat ie door t hele land heen lesklanten heeft Knipoog Haha! als ik t had geweten had ik t gezegd Haha!

sharief

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-02 17:26

Mijn priveles werd gegeven door een leerling-instructrice van de Orun ( overigens goed hoor) en dat kostte f 17.50 per half uur.
succes met je lessen.
groetjes Sharief

visje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-02 19:01

18 euro per uur. Dressuur of springen maakt niet uit.
Vroeger was het 12.5 euro, maar dat was wel wat onder de prijs Knipoog .

Faline

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-02 20:11

Ik krijg les van een grandprix amazone samen met mn zusje, een uur voor 12 euro, delen door 2 is dus 6 euro per persoon.
Van t winter huren we een binnenbak voor die lessen dan komt er nog eens 12 euro bij, dus dan is het gewoon 12 per persoon maar in de zomer geeft ze bij ons thuis les en dan is het 6 euro per persoon!
En die prijs vind ik toch niet zo gek! Van haar krijg ik op het moment veel dressuur les maar ik heb ook nog een keer in de week les van een ander zij geeft mij springles 25 gulden in t half uur heb t nog niet omgerekend naar guldens. Heel handig, want ze geven les in de zelfde bak, bij de zelfde manege alleen de laatste geeft ook les voor de manege en de eerst genoemde alleen voor haarzelf (tenzij ze een keer invalt voor een zieke intstrukteur) Maar die hebben dus ook werk overleg regel matig dus geven ze op de zelfde manier les aan mij! heel handig! Haha!
En ze zijn beide heel goed in het lesgeven!
Ik heb ook vaak groepslessen gehad maar ik moet zeggen dat ik dat voor geen goud weer wil!! Lips are sealed Lips are sealed Lips are sealed (tenminste niet de lessen die ik ooit had, misschien dat jullie daar anders over denken... maar ik niet!)

PhiaBink

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-02 22:38

Ik heb van Rom Vermunt. Dat bevalt super goed. Ik betaal 40 euro per uur.

Lisette

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-02 12:09

Voor een half uur betaal ik 12.50 Euro en voor een heel uur 23 Euro. Ik heb les van iemand die Intermediar is.

benneton

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-02 18:33

Kweet niet precies maar vroeger was het 35 gulden geloof ik en aan huis 50 gulden.
Vroeger heeft zij lichte tour gereden en ze heeft de ORUN tot de derde fase afgemaakt, wel goede les dus.

HISKE