Soms ook eens rondom met bandages

Maar voor springen altijd voor en achter lamicel
Is te zien in welke bui ik ben...
Ook voor het kleurtje 
Ik zou graag volgend jaar sgw doen... En dan kijk ik eens voor www.profchoice.com deze
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Ook voor het kleurtje 
Breitling schreef:ze zijn bijna het zelfde als de hh die ik had en de pasvorm daarvan was echt bagger
de pasvorm van br en eskadron vind ik wel mooi maar komt weer zand tussen

vonneke schreef:Breitling schreef:ze zijn bijna het zelfde als de hh die ik had en de pasvorm daarvan was echt bagger
de pasvorm van br en eskadron vind ik wel mooi maar komt weer zand tussen
Ik denk dat je Veredus en HH niet met elkaar kunt vergelijken
*
Kortom ik ben tevreden
MarchaL schreef:Ik zweer echt bij de 3-in-1 beschermers van Action! Ik gebruik ze al jaren en ik ben er echt super tevreden over! Ik gebruik ze overigens bij alles, dressuren, longeren en buitenritten.
Ze zijn makkelijk in gebruik en ik heb zelf ook niet het idee dat de benen er nu echt enorm warm van worden. Bandages sluiten imo veel meer af. Ook van het ''zwaar worden'' wat in dit topic wordt genoemd heb ik nog niks gemerktKortom ik ben tevreden
er komt dan inderdaad wel zand tussen
Kuiken schreef:Wat bedoel je precies met "voor beengebruik" niet voor een rottige bedoeling hoor maar ben gewoon nieuwsgierig..
! Ik heb de nieuwste uitvoering om het maar netjes uit te drukken...
polly_amigo schreef:Mijn instructrise adviseerde mij geen bandages, ik kwam 1 keer aan zetten op les met bandages om. Ze zei dat dat niet echt veel zin had. Want als je hard aan het werk bent worden de pezen warm, en als je dan ook nog eens bandages om had word het nog veel warmer, en ze zei dat dat slecht voor de pezen was.
Breitling schreef:Edit: Welke bescherming vinden jullie het beste bij:
dressuur training
springen
buitenrit (bos)