Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

vamp schreef:ze geniet er van als we samen aan het wandelen zijn, of nieuwe dingetjes te leren.

Quellian schreef:vamp schreef:ze geniet er van als we samen aan het wandelen zijn, of nieuwe dingetjes te leren.
Niet bruut bedoeld, maar hoe zegt ze dat tegen jou?
Ik durf er mijn paarden op te verwedden dat ze liever met haar vriendjes speelt en graast
Ieder voor zich en God voor ons allen, maar mijn manier zal het zéker niet zijn

) nieuwe dingetjes leren en (is dat ZO erg??) MIJN plezier!! Hij moet van de 168 uur per week ongeveer 1 uurtje van zijn tijd aan mij "opofferen" de rest van de tijd kan hij volledig paard zijn en zoveel gras eten als er in hem past!
En mijn paarden komen ook als een gek naar voren scheuren als ze mij horen en ik heb ze de eerste jaren met rust gelaten, dus... 
Citaat:Oh, wanneer kom je je paard brengen?? Bewijs is mijn jaarling namelijk!
Zal ik er eerst 1 moeten kopen 
Quellian schreef:vamp schreef:ze geniet er van als we samen aan het wandelen zijn, of nieuwe dingetjes te leren.
Niet bruut bedoeld, maar hoe zegt ze dat tegen jou?
Ik durf er mijn paarden op te verwedden dat ze liever met haar vriendjes speelt en graast
Zijn veel te stout 

Mijn paard heeft toen ik hem kocht (2 jaar, daarvoor te vele op stal gestaan
) een jaar bij een boer in een weiland gelopen. Samen met 2 fjorden, 1 van toen net 3 en een van n jaar of 10. Hij heeft kunnen spelen, jong kunnen zijn, en is op zn plek gezet door het oudere paard. Wel moest ik er zelf het eea mee doen. Hij stond wel op wei, maar in de winter staat daar niet erg veel gras in
Ik voerde hem dus zelf bij
Af en toe borstelen, en wat mee wandelen (verkeersmak maken)

Die twee zijn echt onafscheidelijk,en echt alletwee superlief !!