Pytje schreef:wie van de nieuwe biggetjes gaat er ook mee met de usra week??
Ik helaas niet, misschien volgend jaar.
Kan dit jaar niet, heb hele week al bomvol staan met autorijles
Ben je er trouwens ook met de KMC of alleen met de Usra week?
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Pytje schreef:wie van de nieuwe biggetjes gaat er ook mee met de usra week??
Ben zeer gehegt aan hem
we hebben dan ook al wel 3 en een half jaar dus kan niet meer zonder hem slapen word nog wat
(za die raar kijken
) hij heet erwin brink dus als je die naam ziet das mijn grote schat.. Zoro schreef:Mijn vriend gaat zondag ook al wegBen zeer gehegt aan hem
we hebben dan ook al wel 3 en een half jaar dus kan niet meer zonder hem slapen word nog wat
![]()
hij is er dus ook met de usra week, als je hem ziet doe maar de groetjes van mij(za die raar kijken
) hij heet erwin brink dus als je die naam ziet das mijn grote schat..
En ik echt...

zorg je lief voor mijn sgatjuh
als ik erik moet geloven komt t anders niet goed
want da was bij pad niet het geval
Pytje schreef:oow jammer joh (wel je rijbewijs halen dan he:P)!
, hoop maar niet dat ik er problemen mee krijg. Maarja kan er niets aan doen er zijn nu eenmaal geen Examens in het weekend!
nella schreef:Pytje schreef:oow jammer joh (wel je rijbewijs halen dan he:P)!
Ja hoop het maar, Pytje. Moet 12 september op, dat is de eerste officiele schooldag, hoop maar niet dat ik er problemen mee krijg. Maarja kan er niets aan doen er zijn nu eenmaal geen Examens in het weekend!
![]()
Owjah ik ga trouwens ook nou komende zondag al (op m'n verjaardag) omdat ik het anders niet kan redden qua reistijd.
Wie is er dan nog meer al??
Maar tweede jaar was dit jaar ook maar 5 mensen hoor. Zullen er wel wat meer zijn, maar niet zo vreselijk veel als van mijn jaar toendertijd (28...)

dekoezegtboe schreef:@ zoro dat was voor erik... roland die zat dat jaar in de KMC-commissie
marquez1 schreef:Wie gaat er overigens op de campus? Ik ga er namelijk wel in, maar heb begrepen dat je pas 1 september in de kamer mag, maar in die week is dus de usra week, dus echt tijd om in te richten heb je dan dus niet
marquez1 schreef:Maar in hoeverre is het ingericht dan? Ik neem toch aan dat er gordijnen hangen enzo dus de eerste nacht(en) kun je nog wel doorkomen?
De usra week lijkt me ook leuk, ind vermoeiend want ik heb begrepen dat je overdag moet werken en er staat een feesttent bij dus er zal wel niet veel van slapen terecht komen
), bureau (als je mazzel hebt 2, lees: meer ruimte om zooi op te leggen), kast voor je kleren, soort van wanabee boekenkast, gordijnen en een stoel.
, bij de usra week moet je als je pech hebt vroeg op staan, de feesttent staat er ook, hihi (hier ontbijt je en heb je avond eten en daarna feestje) maar we denken goed aan jullie gezondheid en moeten voldoende slaap krijgen (vinden de bedrijven waar jullie werken ook fijner)

Zit in het derde jaar op de CAH en mag jullie volgende week "begeleiden". het wordt echt een super leuke week dusss maak je daar maar geen zorgen om!