Wie gaat er komend jaar in Dronten studeren?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

nella

Re: Wie gaat er komend jaar in Dronten studeren?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-05 17:13

Pytje schreef:
wie van de nieuwe biggetjes gaat er ook mee met de usra week??

Ik helaas niet, misschien volgend jaar.

Kan dit jaar niet, heb hele week al bomvol staan met autorijles

Ben je er trouwens ook met de KMC of alleen met de Usra week?

Zoro

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-05 17:37

Mijn vriend gaat zondag ook al weg Ben zeer gehegt aan hem we hebben dan ook al wel 3 en een half jaar dus kan niet meer zonder hem slapen word nog wat

hij is er dus ook met de usra week, als je hem ziet doe maar de groetjes van mij (za die raar kijken ) hij heet erwin brink dus als je die naam ziet das mijn grote schat..

Pytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-05 17:37

oow jammer joh (wel je rijbewijs halen dan he:P)! je kan ook aspirant lid worden en dan het jaar erna de usra week doen.
ben met de kmc week er ook, maar dan zijn we de usraweek aan het voorbereiden. ben er iig met de biggenmarkt, nog bij twee andere leuke dingen, verklap niks hoor!!! haha

Pytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-05 17:38

Zoro schreef:
Mijn vriend gaat zondag ook al weg Ben zeer gehegt aan hem we hebben dan ook al wel 3 en een half jaar dus kan niet meer zonder hem slapen word nog wat

hij is er dus ook met de usra week, als je hem ziet doe maar de groetjes van mij (za die raar kijken ) hij heet erwin brink dus als je die naam ziet das mijn grote schat..

ja zal ik doen! zn neef was erik toch? hij is mijn usra papa! wat is de wereld toch klein

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-05 17:44

Ooh die hondenbrokken.. zwijgt erover. Ik heb stad en land afgezocht voor een zak met precies 1 kilo, nergens te vinden, uiteindelijk een zak met 1,5 kilo gevonden. Begonnen ze erover te "zeiken" dat het teveel was En ik echt...

Dat blauwe voorwerp van 1 kg moest mijn broer ook meenemen twee jaar terug idd, hij had toen twee blauwe spaflesjes geloof ik. Z'n maat een gewicht blauwgeverfd

Maar verder is het gewoon heel veel lol hebben

Zoro

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-05 17:45

ja indd.. dikke pad noemen we hem altijd zorg je lief voor mijn sgatjuh als ik erik moet geloven komt t anders niet goed

Pytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-05 17:48

hahahaah, heus wel hoor!! hij komt levend terug! haha

Zoro

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-05 17:49

ok.. en met haar want da was bij pad niet het geval

dekoezegtboe

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-05 19:00

@ zoro dat was voor erik... roland die zat dat jaar in de KMC-commissie

nella

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-05 20:05

Pytje schreef:
oow jammer joh (wel je rijbewijs halen dan he:P)!

Ja hoop het maar, Pytje. Moet 12 september op, dat is de eerste officiele schooldag , hoop maar niet dat ik er problemen mee krijg. Maarja kan er niets aan doen er zijn nu eenmaal geen Examens in het weekend!

Owjah ik ga trouwens ook nou komende zondag al (op m'n verjaardag) omdat ik het anders niet kan redden qua reistijd.

Wie is er dan nog meer al??

marquez1

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-05 20:29

ik wordt heel luxe maandag ochtend gebracht dus ik blijf niet slapen van zondag op maandag.

Pytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-05 20:58

nella schreef:
Pytje schreef:
oow jammer joh (wel je rijbewijs halen dan he:P)!

Ja hoop het maar, Pytje. Moet 12 september op, dat is de eerste officiele schooldag , hoop maar niet dat ik er problemen mee krijg. Maarja kan er niets aan doen er zijn nu eenmaal geen Examens in het weekend!

Owjah ik ga trouwens ook nou komende zondag al (op m'n verjaardag) omdat ik het anders niet kan redden qua reistijd.

Wie is er dan nog meer al??

alvast gefeliciteerd! vorig jaar met de kmc waren er al redelijk wat mensen op zondagavond, dus je zit iig niet alleen daar.
voor afrijden kun je best 'ziek' (goed begin is het halve werk zeggen ze, hihi) zijn voor school! haha, ik heb een snelcursus gedaan bij de anwb, en heel jammer genoeg zaten ze vol in de vakanties, dus ik was 9 dagen ziek van school. (moest rond de school lessen, maar dat kwam goed)

Kath_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-05 08:15

Ik kom ook pas maandag ochtend

nella

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-05 22:55

Verder helemaal niemand meer die er naar Dronten gaat??

Volgens mij krijgen we dan echt een mini-klasje hoor.

Of er moeten erg veel (paarden)mensen komen die niet op bokt zitten, maar dit lijkt me erg onwaarschijnlijk!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-05 23:03

Hmmm, op intranet staat nog de lijst van het vorige jaar Maar tweede jaar was dit jaar ook maar 5 mensen hoor. Zullen er wel wat meer zijn, maar niet zo vreselijk veel als van mijn jaar toendertijd (28...)

Mis alleen paardje nog in dit topic eigenlijk, voor de rest weet ik het niet zo van wie er nog interesse had voor die opleiding

Kath_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-05 08:54

yeah een klas van 5..

Maar der zijn ook wel veel lessen die je ''samen'' volgt toch?

Pytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-05 09:17

ach wij hadden dit jaar een klas van 9, je zit iig geen les met alleen 9 in de klas. je hebt eigenlijk wel altijd met andere klassen les. in totaal zit je dan met ong 20 a 25 mensen in de klas. heel gezellig hihi

lotjebruun

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-05 09:48

KMC is echt een super gaafe week! Ik vind het nog steeds de leukste week van alle schooljaren in Dronten. Gewoon je verstand op 0 zetten en met alles leuk en gezellig meedoen!
USRA week zou ik ook zeker aan meedoen als ik jullie was, heeeel gezellig!!

IK ga nu voor me 4e jaar naar Dronten toe, heb er nu al weer zin in!!

Zoro

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-05 10:04

dekoezegtboe schreef:
@ zoro dat was voor erik... roland die zat dat jaar in de KMC-commissie

Ok kan wel indd, weet het niet meer maar kan me nog herinneren dat ze toen een blauw voorwerp moesten hebben van 1 kg.

marquez1

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-05 16:05

Wie gaat er overigens op de campus? Ik ga er namelijk wel in, maar heb begrepen dat je pas 1 september in de kamer mag, maar in die week is dus de usra week, dus echt tijd om in te richten heb je dan dus niet

Pytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-05 16:11

marquez1 schreef:
Wie gaat er overigens op de campus? Ik ga er namelijk wel in, maar heb begrepen dat je pas 1 september in de kamer mag, maar in die week is dus de usra week, dus echt tijd om in te richten heb je dan dus niet

er valt ook vrij weinig in te richten haha! je meubels staan er al. campus is erg gezellig!!
de usra week is dit jaar in katwijk (maar dat wist je denk ik al wel..) dat is ook echt leuk, je komt wel bijna hersendood terug, maar dat komt wel goed. hihi

marquez1

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-05 16:32

Maar in hoeverre is het ingericht dan? Ik neem toch aan dat er gordijnen hangen enzo dus de eerste nacht(en) kun je nog wel doorkomen?

De usra week lijkt me ook leuk, ind vermoeiend want ik heb begrepen dat je overdag moet werken en er staat een feesttent bij dus er zal wel niet veel van slapen terecht komen

Pytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-05 16:50

marquez1 schreef:
Maar in hoeverre is het ingericht dan? Ik neem toch aan dat er gordijnen hangen enzo dus de eerste nacht(en) kun je nog wel doorkomen?

De usra week lijkt me ook leuk, ind vermoeiend want ik heb begrepen dat je overdag moet werken en er staat een feesttent bij dus er zal wel niet veel van slapen terecht komen

in je kamer staat: een bed + matras (wel zo handig ), bureau (als je mazzel hebt 2, lees: meer ruimte om zooi op te leggen), kast voor je kleren, soort van wanabee boekenkast, gordijnen en een stoel.

usra week is idd leuk, je komt wel redelijk brak terug, maar dat komt meer door de kmc week , bij de usra week moet je als je pech hebt vroeg op staan, de feesttent staat er ook, hihi (hier ontbijt je en heb je avond eten en daarna feestje) maar we denken goed aan jullie gezondheid en moeten voldoende slaap krijgen (vinden de bedrijven waar jullie werken ook fijner)

Sunshine4u

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-05 17:18

Hallo,

Ik wens iedereen die naar de KMC gaat volgende week heel veel plezier. Ik ben zojuist afgestudeerd aan de CAH, dus ik weet wat er komen gaat voor jullie. }> Ik zou zeggen laat het lekker over je heen komen en maak een zoot nieuwe vrienden, want daar is de KMC erg geschikt voor!!!

groetjes

kuss

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-05 19:24

eeeeeyy!! wat leuk allemaal nieuwe biggetjes!! Zit in het derde jaar op de CAH en mag jullie volgende week "begeleiden". het wordt echt een super leuke week dusss maak je daar maar geen zorgen om!

met de familie brink komt het altijd wel goed want die hebben al een flinke reputatie hier!! na martijn, roof en mini is iedereen hier al aardig wat gewend!!

er zijn altijd veel mensen die op zondagavond hoor, errug gezellig!! je moet je ook zeker opgeven voor de USRAweek want is super gaaf. de USRA organiseerd hier zoveel feesten en acticviteiten die je niet wil missen!!

Campus is ook erg gezellig en erg makkelijk het eerste jaar. als je je kamernummer alvast opzoekt kan je komende week kijken wat jou kamer gaat worden.

verder komen er zo'n 260 nieuwe biggen dus je bent niet de enige! vrienden maak je snel genoeg dusss het komt allemaal wel goed!!

zie jullie allemaal komende week!!! heb er errug veel zin in!!
kuss