Zoals al eerder gezegd. Je moet je ogen open houden. Maar het is toch eigenlijk te gek, dat je bij elk artikel alles moet controleren. Bij veel spullen die buiten liggen is wel wat.
Zo heb ik eens een keer 2 longeerlijnen gekocht. Beide binnen een maand de clip afgebroken. En je kan mij niet vertellen dat die shet van 90 cm zo hard getrokken heeft dat die clip dat niet aankon. Gewoon beroerde kwaliteit dus, en eigenlijk helemaal niet goedkoop. Van die hangvoerbakken gekocht, binnen een paar weken de ophangbeugels eraf. En niet bij 1, maar bij alledrie. Van die thermorijlaarzen, de zool zo lek als een mandje, waxjas waar de knopen na 2 maanden al vanaf kwamen zetten.
Verder is het altijd een bende daar, dus je moet altijd in stapels graven om iets te vinden. Om dan onder aan de stapel tot de conclusie dat er alleen idiote maten in nog vreemdere kleuren tussen zitten.
Moest even stoom afblazen. Ben een tijd geleden tot de conclusie gekomen dat ik mijn geld niet meer bij deze winkel besteed, want het draait meestal op een teleurstelling uit.