Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

)
Citaat:Hoi !
Nou ik wordt wel een beetje verlegen van jullie berichtjes , Annet en Nightwish
Iedereen kan leren met dieren te communiceren. Ik heb het bij Irene Bras geleerd. Hoewel ik voor die tijd ook wel 'vreemde' dingen meemaakte. Mijn hond die bv midden in de nacht mij beelden stuurde van een lege waterbak die vervolgens echt leeg bleek te zijn.
Het is ook een kwestie van je open stellen.
Maar iedereen kan het leren en doet het ook.
Wel eens gedacht als je kat of hond iets absoluut niet mocht doen 'Niet dit of dat doen ' en dan vervolgens doet hij/zij het dus doodleuk wel. Wat er dan gebeurt is dat terwijl jij denkt niet doen, vorm je een plaatje in je hoofd van hoe het eruit ziet als ze het doen. Het dier pikt dit op en doet het vervolgens wel.
Dieren kunnen nml heel erg makkelijk plaatjes opvangen, dus dat dier denkt...ok ze wil dat ik dat doe.
Zo onstaan er dus makkelijk communicatie problemen en worden dieren dus in het vakje 'ongehoorzaam' geplaatst.
Ik beantwoord pbtje echt zo snel mogelijk, maar ik zit in de nachtdienst en heb dus weinig tijd om echt lekker achter de pc te zitten.
Maar iedereen krijgt antwoord
Citaat:Wat is Irene Bras..?