Citaat:Dan zomaar even een gewetensvraag... Wat ga je doen als het je pony overkomt? Dat hij een volledige slag in de darm, heeft en er geen andere optie is dan opereren? Af laten maken? Vrij l u llig dat die pony dan net in het bezit is gekomen van iemand met een bijbaantje die net voldoende geld heeft om de maandelijke kosten te dragen. Het stomste dat je kan doen is geen rekening houden met dit soort dingen, daarmee voorkom je ze namelijk niet.
Mijn paard kreeg toen ik hem net 2 maanden had een dergelijke slag in de darm en is gered door een operatie van ruim 4000 euro. Ik had gelukkig mijn paard verzekerd (kost 50 euro per maand) en heb het niet zelf hoeven betalen, dat is dus ook een optie. De verzekering vergoed maar zo'n 80%, dus er blijft altijd een gedeelte dat jezelf moet betalen naast de premie.
In een noodgeval kom ik echt wel aan dat geld hoor! Dan via via.. maar het komt er wel.
En tja... je praat zo makkelijk maar laat vervolgens wel weten dat je het niet zelf hoefde te betalen.. dan is het lekker makkelijk.
Want jij had het dus ook NIEt op je rekening
En dat was wat ik zei.

(of in ons geval zussen +o ) en alle poetsspullen enzo hebben we zelf..

. Je kunt besparen op goedkopere spullen, maar echt niet op les. Dat heeft iedereen nodig.