overbouwd paard,hebben jullie die en......

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Bonny4life

Re: overbouwd paard,hebben jullie die en......

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-05 12:51

MeiaLuna schreef:
ik heb vorige week ook een topic geopend over mijn overbouwd paard,maar het is verdwenen.
Met het rijden loopt ze ook makkelijk op de voorhand,maar verder merk ik er niets van hoor.
zal eventjes een fototje zoeken.

oke is leuk!

Alytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-05 22:54

mijn shet is ook nogal overbouwd. Ik rijd er niet op, maar met longeren is het wel lastig. Dan loopt ze vaak wel erg op de voorhand.
En ik longeer haar soms ook met pessoa waardoor haar achterhand ook al veel actiever wordt En veel overgangen maken helpt idd ook erg goed.

Afbeelding

op deze foto valt het op de voorhand lopen zelfs nog mee
Afbeelding

Bonny4life

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-05 12:22

wat een leuk beesie, ze is wel overbouwd ja maar waarom rijd je er niet op dan? omdat ze overbouwd is? ze is wel cool!

Megan_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-05 16:03

Heey iedereen!!

Mijn Grace is ook behoorlijk overbouwd en dat is nog best lastig met rijden. Die kont er onder gaat nou eenmaal niet zo makkelijk

Maar ach, verder loopt ze heerlijk!! Hier foto's van zondag, dan zie ook op sommige foto's dat ze overbouwd is:

[HAW] Gracy @ work op de vroege zondagochtend..

Reacties in het topic welkom!!!

Alytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-05 18:22

Bonny4life schreef:
wat een leuk beesie, ze is wel overbouwd ja maar waarom rijd je er niet op dan? omdat ze overbouwd is? ze is wel cool!

dank je Maar ik rijd er niet op omdat ik veel te groot ben, ik kan zo ongeveer meelopen
Maar ik heb vroeger wel op haar gereden, dan rolde je er ongeveer voorover vanaf doordat ze zo op de voorhand liep
maarja ze loopt nu al steeds minder op de voorhand, met veel oefenen kom je er wel

Ik zou dat paard van jou dus ook gewoon kopen hoor! En dan moet je misschien wat harder werken om hem goed te laten lopen, maar als ie dan eenmaal goed loopt heb je ook wat bereikt!
succes met beslissen