Dit heeft mijn vriend PRECIES hetzelfde gehad met zijn auto. Ik zal het even in het kort uitleggen wat er gaat gebeuren als je erop in gaat: Jij krijgt de cheque toegestuurd. Je gaat naat de bank en boekt het bedrag dat je moet betalen terug. Nadat jij die man dat hebt betaald blijkt de cheque ongeldig te zijn!!! PAS DUS OP!!! Deze bende is laatst op het nieuws geweest en hebben al bij heel veel mensen gigantische bedragen afhandig gemaakt! Ze doen het met auto's paarden en alle apparatuur!!! Blokkeer de kerel en ga er beslist niet op in!!!! HET ZIJN BEDRIEGERS ik weet het uit eigen ervaring!!!
Nog ff ter toelichting: die kerel bood gewoon 2500 euro voor een oude afgetrapte auto die naar de sloop zou gaan....
ja maar ik snap het niet helemaal , we krijgen 7600 euro, we mogen het bedrag voor het paard zelf houden, de rest van de 7600 euro sturen we dus op... zodra we het geld voor het paard cash in onze handen hebben, gaat linedancer weg (bij wijze van spreken)... dan hebben wij dus het geld, die vertrouwenspersoon ook, en Linedancer wordt opgehaald ''(bij wijze van..) dan ist oké?????????? we hoeven zelf niks te betalen!
jimdebrit
Geplaatst: 10-08-05 17:04
...
Laatst bijgewerkt door jimdebrit op 03-03-24 12:26, in het totaal 1 keer bewerkt