goedkope stalling rotterdam

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Ineke2

Re: goedkope stalling rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-05 13:57

PartTwo schreef:
ja dat klopt, ik heb je gezien geloof ik toen ik een keertje aan het longeren was en luna zich los trok !!

Wat grappig, Luna staat nu bij ons op stal als het goed is.
(tenminste het is een bruine kwpn merrie met enkele witte haartjes op haar hoofd. Heeft eerst op Bommeleijn gestaan, toen op Neeleman en nu bij ons)

PartTwo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-05 13:58

nee dat is een andere luna, dat is luna van diana staat angel daar ook?

_Nann_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-05 13:58

dat is dus absoluut niet waar! paarden mogen niet eens meelopen in de lessen.... die staan dus prive... pony's kan je zelf kiezen, of je club, semi-prive of prive wilt staan.... en over dat werken... er is een werkverplichting idd... en dna kan je kiezen uit verschillende comissies waar je in zit, mijn moeder bijv. die staat 1x in de maand ee ahlve dag 8er de bar in de kantinie.. nou als dat teveel moeite is dan weet ik het niet meer... en nu zijn ze toevallig bezig met nieuwe commissies te maken, en allees wat beter geregeld te krijgen, kijk als je lui bent, en niets wilt over hebben voor een leuke gezelllige vereniging, en een goede plek voor je paard, dan moet je niet bij ons komen nee.... zoek jij dan maar eens een stal waarbij je voor 100 euries per maand 2 binnenbakken, 2 buitenbakken en 8 weilanden hebt... die vind je niet in rotterdam hoor !

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-05 13:59

O 2 Luna's dus...pfff verwarrend hoor

PartTwo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-05 14:00

@ineke, staat angel daar ook een bonte merrie? die is van de zus van diana.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-05 14:03

De pony's dus wel Orisse_Gipsy...en met werken is niks mis mee, maar dat verplichten, daar kan ik niet tegen. Bij ons doe ik regelmatig wat vrijwillig.
Helpen mesten, strooien, pony's opzadelen etc...

Dan maar liever wat meer betalen en meer tijd voor mijn beestjes, maar ieder zijn keus he.
Laatst bijgewerkt door Ineke2 op 09-08-05 14:08, in het totaal 1 keer bewerkt

_Nann_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-05 14:06

nou ik zal je vertellen... je hebt tijd zat.... maargoed... daar ga ik verder geen woorden meer aan verspillen, en pony's die nieuw binnekomen moeten tegenwoordig zelfs prive staan.. omdat ze pony's teveel hebben die al semi of club staan ( als ze dus semi of club staan betaal je nog minder stalling ) dus ik snap het probleem niet zo...

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-05 14:07

PartTwo schreef:
@ineke, staat angel daar ook een bonte merrie? die is van de zus van diana.

Nee, maar die ken ik wel, want die heeft gestaan bij een Jan. Er stonden daar nog een bruine merrie, een grote vos en een Welsh pony toen. Was op een soort prive stalletje aan het water.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-05 14:08

OrissE_GipsY schreef:
dus ik snap het probleem niet zo...

Ik snap jouw probleem niet eigenlijk, ik vertel gewoon wat ik daar van vind en meer niet. Daar hoef jij het niet mee eens te zijn toch?

Ieder zijn mening

PartTwo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-05 14:09

@ineke, volgens mij heb ik jou trouwens gister in je rijkleden bij de tramhalte bij kruisplein gezien kan dat????

_Nann_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-05 14:12

tuurlijk mag jij je mening hebben, maar voordat je een mening gaat vormen, zorg dan dta je eerst weet hoe het echt in mekaar zit ergens... zomaar conclusies trekken en meningen uiten , terwijl je niet eens weet hoe het precies gaat bij ons.... daar ging het mij om..

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-05 14:12

Dat kan best ja, ik had een grijze rijbroek aan en het was s'middags rond een uur of half 2 denk ik....

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-05 14:16

OrissE_GipsY schreef:
tuurlijk mag jij je mening hebben, maar voordat je een mening gaat vormen, zorg dan dta je eerst weet hoe het echt in mekaar zit ergens... zomaar conclusies trekken en meningen uiten , terwijl je niet eens weet hoe het precies gaat bij ons.... daar ging het mij om..

Eh je moet toch verplichte klussen doen en de pony's (zijn voor mij ook gewoon paarden alleen wat kleiner maargoed) moeten meelopen in de lessen.
Nu dan niet (meer) omdat ze er toevallig teveel hebben, maar toen ik er was komen kijken wel.

PartTwo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-05 14:17

@ineke, ja klopt ik zat in lijn 5 richting schriebroek

_Nann_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-05 14:20

nou ik denk dat jij dan wel een tijd gelden bent geweest, want het is nog steeds officieel een ponyclub, vandaar dat paarden automatisch prive staan, pony's moeten niets, maar als jij weinig tijd/geld hebt, kan je hem club status of semi-prive status geven, waardoor je minder geld / tijd kwijt bent, en dan in ruil daarvoor moet je pony 2 of 4x per week meelopen in een les ( uurtje ) wil je dta niet.. dan hoeft dat niet... en die werkverplichting.. dat is gewoon iets wat iedereen doet, want het is een vereniging, en als er geen baas of eigenaar is, zal je het met zijn alleen moeten regelen en onderhouden, wnat het gaat niet vanzelf he....

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-05 14:27

Nee dat gaat allemaal niet vanzelf. Ik sta zelf ook op een vereniging en help als ik tijd heb vrijwillig mee.
Maar volgens mij is Schieruiters wel een stuk opgeknapt. Toen ik er een tijdje geleden langs kwam rijden (te paard ) zag er wel beter uit dan toen ik er geweest was om te kijken voor stalling.

oosterhoff

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-05 14:28

al heel erg bedankt voor jullie reactie maar zou het wel ontopic kunnen blijven ajb.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-05 14:33

Waar moet het eigenlijk zijn in Rotterdam? Rotterdam is namelijk erg groot...
Er zijn ook nog zat stallen bij Rhoon en Portugaal.

PartTwo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-05 14:34

^^ja dacht ik ook al....

oosterhoff

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-05 14:39

nou ik woon in het centrum (schietbaanlaan/heemraadsingel), ben helemaal niet verder bekend in rotterdam en ik heb een auto. tot ongeveer 20 minuten wil ik wel rijden

PartTwo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-05 14:41

maar wil je het liefst een pensionstal waar echt alleen eigen paarden staan? of vind je het ook niet erg als er manege lessen zijn?

oosterhoff

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-05 14:45

ik moet kunnen rijden wanneer ik maar wil. Ik wil best in de blubber geen probleem. het moet veilig zijn. De paarden die ik er zal stallen zullen jonge sportpaarden zijn (uiterraard wel braaf en handelbaar) Het liefst heb ik een stal bij een boer waar ik voldoende land en stalling heb. Kleinschalig. maar als het anders is, is het ook goed. En het belangrijkste is eigenlijk dus dat als ik erniet ben mijn paard te eten krijgt en in de winter dat ie binnen/buiten gezet wordt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-05 14:47

OrissE_GipsY schreef:
nou ik zal je vertellen... je hebt tijd zat.... maargoed... daar ga ik verder geen woorden meer aan verspillen,

Dat weet jij toch niet? Ik werk fulltime, meestal wel tot 6 uur half 7, dan heb ik echt nog niet eens tijd om mijn paard te doen en werkzaamheden op de club! Dat is ideaal als je nog schoolgaand bent, en als je vrije tijd hebt, maar voor werkende mensen is dit haast niet te doen!

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-05 14:50

PartTwo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-05 14:54

ziet er leuk uit die hoogerbrugge, alleen jammer dat je op die site geen stallen ziet. waar zit die ergens in overschie?