Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
hihi
svenlOver15 schreef:o my god... ik ga vanmiddag denk ik maar even oefenen.. haha, mijn pony word altijd voor me gevlochten want ik kan dr niks van..

MissSisa schreef:svenlOver15 schreef:o my god... ik ga vanmiddag denk ik maar even oefenen.. haha, mijn pony word altijd voor me gevlochten want ik kan dr niks van..
Gewoon vaak oefenen en eerst rustig vlechten.![]()
Ik heb meestal 10 knotjes.
alleen heb ik geen naald en draad maar ik gebruik gewoon elastiekjes.. niet echt stevig maarjaa...

.. Ik trek de manen wel, maar dat is een gigantische klus, en ik hou dan kleine stekels over. Blijkbaar trek ik niet hard genoeg ofzo, want erblijft nog een stukje van het plukje staan
...Ik heb nu 4 middagen achter elkaar getrokken, en de manen zijn nog steeds super dik. Ik stop er nu mee, dan kunnen de stekels nog een beetje bijgroeien voor as zaterdag... Ik ben altijd meer dan 1.5u bezig met vlechten, omdat het er zo veel zijn, meestal zijn ze dan nieteens heel erg mooi
. En aangezien lizzy wit is, moet ik ook nog wassen. Ik wil korter doen over het vlechten en de knotjes moeten mooier worden, weet iemand een oplossing?
:D
... Ik weet echt niet wat ik er mee aan moet...
lizzy2 schreef:ik heb een probleempje. Mijn paardje heeft hele dikke manen, en ik kom altijd uit rond de 25 - 30 knotjes.. Ik trek de manen wel, maar dat is een gigantische klus, en ik hou dan kleine stekels over. Blijkbaar trek ik niet hard genoeg ofzo, want erblijft nog een stukje van het plukje staan
...Ik heb nu 4 middagen achter elkaar getrokken, en de manen zijn nog steeds super dik. Ik stop er nu mee, dan kunnen de stekels nog een beetje bijgroeien voor as zaterdag... Ik ben altijd meer dan 1.5u bezig met vlechten, omdat het er zo veel zijn, meestal zijn ze dan nieteens heel erg mooi
. En aangezien lizzy wit is, moet ik ook nog wassen. Ik wil korter doen over het vlechten en de knotjes moeten mooier worden, weet iemand een oplossing?
meestal ±10 knotjes in totaal
Quirinake schreef:ik vlecht niet maar mijn vlechtster vouwt ze (denk ik)

)
Quirinake schreef:ik vlecht niet maar mijn vlechtster vouwt ze (denk ik)

(foto's: made bij Quirinake. Fotomodellen: Quirina en Forpreza)
hihi ga ma is oefenen..