Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Fleurtje100 schreef:De 1e fase is toch juist ook met springen als optie. Als je allround wil doen moet je ook B+1 springen zijn. Ik geloof dat hier in Oosteind het ook gegeven word door een eventingruiter. Best veelzijdig dus. Ik zag wel dat op sommige locaties uitsluitend dressuur mogelijk was. Ik ga dan alleen de dressuur doen, maar heb wel gehoord dat je voor de lol het springgedeelte gewoon mee kunt doen ook als je geen B+1 bent (hangt er natuurlijk vanaf wie de cursus geeft).
Fleurtje100 schreef:De 1e fase is toch juist ook met springen als optie. Als je allround wil doen moet je ook B+1 springen zijn. Ik geloof dat hier in Oosteind het ook gegeven word door een eventingruiter. Best veelzijdig dus. Ik zag wel dat op sommige locaties uitsluitend dressuur mogelijk was. Ik ga dan alleen de dressuur doen, maar heb wel gehoord dat je voor de lol het springgedeelte gewoon mee kunt doen ook als je geen B+1 bent (hangt er natuurlijk vanaf wie de cursus geeft).
daffodil schreef:Ohja en zat mensen die wel een keer voor je op de cursus willen rijden met die basis cursus, dat was mijn ervaring in ieder geval!
daffodil schreef:[Nee tis lekker om met hangen enwurgen zo'n cursus uit te zitten omdat er gewoon geen reet aan is........
[/quote]
missmiekie schreef:je slaagt bij de 1e fase meestal alleen als je veel gepresteerd hebt, of je een jonge leuke knappe meid beniig dat is mij opgevallen
![]()
om ff serieus te zijn, je moet L1 zijn maar om daar te slagen moet je toch wel van wat hoger niveay rijden dan dat.

:lol: missmiekie schreef:de kans dat je slaagt als je L2 ben, is ehm 1 op de 100dus wat dat betreft