Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Zucchero schreef:Oliebol-in-het-kwadraat!! Ik had me op willen geven voor het lange-lijnen weekend, maar het was op zaterdagmiddag al helemaal volgeboekt!!! Jammer, want het is een van de weinige evenementen waar ik met onze Gwendolyn aan mee zou kunnen doen.... Hopen dat ze het nog een keer organiseren!
Zucchero schreef:Oliebol-in-het-kwadraat!! Ik had me op willen geven voor het lange-lijnen weekend, maar het was op zaterdagmiddag al helemaal volgeboekt!!! Jammer, want het is een van de weinige evenementen waar ik met onze Gwendolyn aan mee zou kunnen doen.... Hopen dat ze het nog een keer organiseren!
Delphi2 schreef:Zucchero schreef:Oliebol-in-het-kwadraat!! Ik had me op willen geven voor het lange-lijnen weekend, maar het was op zaterdagmiddag al helemaal volgeboekt!!! Jammer, want het is een van de weinige evenementen waar ik met onze Gwendolyn aan mee zou kunnen doen.... Hopen dat ze het nog een keer organiseren!
Balen dat het zo snel volgeboekt is zeg, ik had net mijn vriend zo ver om mee te doen aan het lange lijnen weekend. Volgende keer beter.
). Ik ben alleen nog niet verder gekomen dan een hinnikavond hier in de buurt (helaas nog steeds de enige die redelijk binnen bereik gehouden is) wegens vervoersproblemen.
) De kans is inderdaad heel groot dat er een 2e ronde komt! Ik sta dus al in de startblokken! De volgende keer wachten we niet meer tot het een "christelijke tijd" is om te bellen, dan bellen we Dorine (en meteen de hele huishouding
) uit bed!!! (Arme Dorine
) Volgens mij heeft ze nog tuut-oren van alle telefoontjes die ze naar aanleiding van dit weekend heeft gehad!Karin schreef:Jawel hoor Djilan, je bent even langsgekomen tijdens het redactieweekend!

Zucchero schreef:Ik heb Dorine al "besprongen"! En mijn zus ook! (Ik niet mijn zus, maar mijn zus ook Dorine.) De kans is inderdaad heel groot dat er een 2e ronde komt! Ik sta dus al in de startblokken! De volgende keer wachten we niet meer tot het een "christelijke tijd" is om te bellen, dan bellen we Dorine (en meteen de hele huishouding
) uit bed!!! (Arme Dorine
) Volgens mij heeft ze nog tuut-oren van alle telefoontjes die ze naar aanleiding van dit weekend heeft gehad!
Ik kan misschien al wel beginnen met oefenen met Gwendolyn.
heeft ook z'n voordelen.
. Een snellere groep en een pocopoco groep
.
Wij bijten niet, ook geen DER leden. Citaat:Niks mis mee om lid te zijn van de DER én de NVVR hoor Wij bijten niet, ook geen DER leden.

ikke schreef:Mijn vriendin zou er in ieder geval niet rouwig om zijn als er wat meer leden kwamen die van opschieten houden. Haar paardje kan er ook wat van.
. Er zijn wel dingetjes, maar dat houd je toch. Zo heb ik al wel geleerd dat je bij een rit zelf initiatief moet nemen voor goed overleg over tempo ed, voordat je besluit om met de snelle groep mee te gaan. (Ik vind uberhaupt dat je even moet inventariseren wat de paarden die mee zijn, wel en niet trekken, maar dat is mijn mening.) Ik kwam er tijdens de snelle galop achter dat ik niet mocht inhalen, omdat hij anders zijn paard niet kon houden...... Jammer voor Gwen die wel even volgas wou
, die moest ik nu dus inhouden. We reden na een tijdje in volle galop van een heuvel af, wat ik niet verstandig vond voor de pezen van mijn paard (niet haar sterkste punt, dus ik wou terug in draf om mijn paard niet te overbelasten). Helaas werkt niet iedereen volgens het principe 'de "zwakste" bepaald het tempo'
. Gelukkig heeft Gwendolyn een gouden rem en ben ik dus naar het langzame clubje terug gereden. Ik zou me er niet aan ergeren dat ik Gwendolyn in moest houden, met alle plezier zelfs, maar houd dan ook rekening met mij als ik de benen van mijn paard niet wil verpesten! Dit even als uitleg voor mijn ergernis.
Inmiddels aan meer ritten en evenementen meegedaan en die zijn me heel goed bevallen! Hinnikavonden zijn ERRUG gezellig!!!
En de volgende activiteiten laten niet lang meer op zich wachten.Saar4 schreef:ikke schreef:Citaat:Niks mis mee om lid te zijn van de DER én de NVVR hoor Wij bijten niet, ook geen DER leden.
Daar is mijn portemonnee het helaas niet mee eens