Bokt-er en lid van de NVVR? Meld je hier!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Caadhola

Re: Bokt-er en lid van de NVVR? Meld je hier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-05 19:43

ik ben sinds een half jaartje lid.maar heb nog nergens aan mee gedaan,het is wel de bedoeling om dit te gaan doen.

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-05 19:55

Zucchero schreef:
Oliebol-in-het-kwadraat!! Ik had me op willen geven voor het lange-lijnen weekend, maar het was op zaterdagmiddag al helemaal volgeboekt!!! Jammer, want het is een van de weinige evenementen waar ik met onze Gwendolyn aan mee zou kunnen doen.... Hopen dat ze het nog een keer organiseren!

Het is verdorie de eerste keer in al die jaren dat ik (bijna) achter het net vis. Met wat kunst- en vliegwerk lijkt het toch gelukt; ik heb gedreigd Dorine heel lelijk op de video te zetten
Gezien de run die erop was, verwacht ik hier in de toekomst wel meer van.

allegro

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-05 20:14

Ben vanaf het begin lid! Hele leuke club met heel veel verschillende leden met nog meer verschillende pony/paardenrassen! Enne ikke jij achter het net vissen??? kan me niet voorstellen!!!

Delphi2

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-05 20:23

Zucchero schreef:
Oliebol-in-het-kwadraat!! Ik had me op willen geven voor het lange-lijnen weekend, maar het was op zaterdagmiddag al helemaal volgeboekt!!! Jammer, want het is een van de weinige evenementen waar ik met onze Gwendolyn aan mee zou kunnen doen.... Hopen dat ze het nog een keer organiseren!

Balen dat het zo snel volgeboekt is zeg, ik had net mijn vriend zo ver om mee te doen aan het lange lijnen weekend. Volgende keer beter.

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-05 20:28

Delphi2 schreef:
Zucchero schreef:

Balen dat het zo snel volgeboekt is zeg, ik had net mijn vriend zo ver om mee te doen aan het lange lijnen weekend. Volgende keer beter.

Als julie nou met z'n allen Dorine bespringen dat jullie het ook willen, des te groter de kans dat Dorine een tweede sessie regelt. Het is niet de eerste keer dat er een run is op een weekend en dat er gewoon een tweede sessie wordt georganiseerd. Meld je dus wel aan, dan weet Dorine ook dat er veel belangstelling is.

Miran

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-05 20:41

Ik ben ook al een paar jaar lid (maar dat wist je al Anne-Marie ). Ik ben alleen nog niet verder gekomen dan een hinnikavond hier in de buurt (helaas nog steeds de enige die redelijk binnen bereik gehouden is) wegens vervoersproblemen.

Anne-Marie, we zijn er net niet meer op doorgegaan, maar ik vind het leuk hier een keer een hinnikavond te organiseren. Zou zowiezo bij mij thuis kunnen. Zullen we nog wel heel even verder brainstormen over het onderwerp?

Delphi2

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-05 21:37

[quote="ikkeAls julie nou met z'n allen Dorine bespringen dat jullie het ook willen, des te groter de kans dat Dorine een tweede sessie regelt. Het is niet de eerste keer dat er een run is op een weekend en dat er gewoon een tweede sessie wordt georganiseerd. Meld je dus wel aan, dan weet Dorine ook dat er veel belangstelling is.[/quote]

Ga ik zekker doen!

Zucchero

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-05 07:44

Ik heb Dorine al "besprongen"! En mijn zus ook! (Ik niet mijn zus, maar mijn zus ook Dorine. ) De kans is inderdaad heel groot dat er een 2e ronde komt! Ik sta dus al in de startblokken! De volgende keer wachten we niet meer tot het een "christelijke tijd" is om te bellen, dan bellen we Dorine (en meteen de hele huishouding ) uit bed!!! (Arme Dorine ) Volgens mij heeft ze nog tuut-oren van alle telefoontjes die ze naar aanleiding van dit weekend heeft gehad!

Ik kan misschien al wel beginnen met oefenen met Gwendolyn.

Tries_en_Faf

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-05 07:57

*meldt*
k ben denk ik zo'n drie jaar lid nu.
maar nog nooit ergens aan meegedaan, wel heb ik een keer in de vrijruiter gestaan, met mijn HTK paard toet!
in het lustrumnummer.

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-05 08:17

Karin schreef:
Jawel hoor Djilan, je bent even langsgekomen tijdens het redactieweekend!

Haha, dat is waar
Was leuk om iedereen een keer in het echt te zien

En ik zag dat er een rit wordt georganiseerd vanaf Kasteel Rozendaal. Daar heb ik voorheen zelf met paard gestaan, tot het failliet ging
Nu sta ik in Rheden, nog in de buurt, maar mijn paard is nog niet genoeg beleerd, dus misschien volgend jaar

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-05 08:45

Zucchero schreef:
Ik heb Dorine al "besprongen"! En mijn zus ook! (Ik niet mijn zus, maar mijn zus ook Dorine. ) De kans is inderdaad heel groot dat er een 2e ronde komt! Ik sta dus al in de startblokken! De volgende keer wachten we niet meer tot het een "christelijke tijd" is om te bellen, dan bellen we Dorine (en meteen de hele huishouding ) uit bed!!! (Arme Dorine ) Volgens mij heeft ze nog tuut-oren van alle telefoontjes die ze naar aanleiding van dit weekend heeft gehad!

Ik kan misschien al wel beginnen met oefenen met Gwendolyn.

Ah, vandaar dat Dorine nog niks heeft laten weten, die is natuurlijk nog bezig om al die telefoontjes te verwerken.
Ik hoop voor jullie dat ik er de volgende keer ook bij ben, anders staan jullie niet op de video.
Overigens mag je het deelnameformulier ook naar Dorine faxen, dat kun je op elk onchristelijk tijdstip versturen

Jac

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-05 09:26

Yep!
Ik ben zo'n 2 jaar lid nu, heb al wat ritten meegemaakt en zelf ook al een dagrit georganiseerd! Hartstikke leuk joh!

Zucchero

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-05 10:37

Of mij meenemen, want ik heb ook een videocamera en een hele vaste hand!!!

Saar4

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-05 13:53

Wat toevallig dit topic! Ik zit er net over te denken om lid te worden van de NVVR. Ik ben nu lid van de DER maar ik heb al jaren geen endurencewedstrijden gereden. Beetje zonde van het geld dus. De NVVR klinkt heel leuk. Het brede karakter spreekt me aan.

Wat moet ik me eigenlijk bij de ritten voorstellen? Is dat heel rustig of wordt er stevig doorgereden?
Ik en mijn pony houden van opschieten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-05 15:45

Hangt van de deelnemers af. Als er mensen zijn die harder willen, gaan ze vast vooruit of maken ze een extra omweg.
Of als er mensen zijn die langzamer willen, dan doen ze dat gewoon lekker. Weet je zeker dat de koffie klaarstaat als je aankomt heeft ook z'n voordelen.
Niks moet, alles mag bij de NVVR.

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-05 15:47

Bij de enige NVVR rit die ik heb meegemaakt is er gewoon gesplitst in 2 groepjes . Een snellere groep en een pocopoco groep .

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-05 18:08

Niks mis mee om lid te zijn van de DER én de NVVR hoor Wij bijten niet, ook geen DER leden.
Het risico zit er natuurlijk wel in dat je dan alsnog weer wedstrijden gaat rijden bij de DER. De ledenlijst van de DER en de NVVR hebben nogal wat overeenkomsten.
Mijn vriendin zou er in ieder geval niet rouwig om zijn als er wat meer leden kwamen die van opschieten houden. Haar paardje kan er ook wat van.

Saar4

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-05 18:56

ikke schreef:
Citaat:
Niks mis mee om lid te zijn van de DER én de NVVR hoor Wij bijten niet, ook geen DER leden.

Daar is mijn portemonnee het helaas niet mee eens

tamary

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-05 19:07

Ik ben ong. 3 jaar lid, heb een paar eendaagse evenementen meegedaan in het begin en ga altijd naar de ledenvergadering/middag.

Ik wil nu wel meer doen, nu ik eindelijk een eigen paard heb die nu rad is en waar een passend zadel op ligt. En meneer zegt meer conditie te hebben dan ik denk.
Alleen nu nog transport en dan een keertje op weekeind.

Rosalie123

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-05 20:06

Mijn moeder is lid.
Ze is ook al een paar keer naar een weekend geweest in Zwiggelte, en ik ben een half weekend meegeweest helpen te koken enzo. Was wel gezellig hoor!
Mijn moeder en zusje (Jettie @ bokt) zijn ook een keer naar een hinnikmiddag geweest. Jammer dat ik toen niet mee was, had er namelijk graag bij willen zijn.

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-05 22:09

DER en NVVR? Gaat dat goed samen?

ikke schreef:
Mijn vriendin zou er in ieder geval niet rouwig om zijn als er wat meer leden kwamen die van opschieten houden. Haar paardje kan er ook wat van.

Houdt Ret prima bij, dat bleek wel in Wolfheze. Sterker nog: het was af en toe nog best aanpoten voor Ret!

Zucchero

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-05 11:05

Ik ben dus al een aantal jaren lid en dat is me goed bevallen tot nu toe . Er zijn wel dingetjes, maar dat houd je toch. Zo heb ik al wel geleerd dat je bij een rit zelf initiatief moet nemen voor goed overleg over tempo ed, voordat je besluit om met de snelle groep mee te gaan. (Ik vind uberhaupt dat je even moet inventariseren wat de paarden die mee zijn, wel en niet trekken, maar dat is mijn mening.) Ik kwam er tijdens de snelle galop achter dat ik niet mocht inhalen, omdat hij anders zijn paard niet kon houden...... Jammer voor Gwen die wel even volgas wou , die moest ik nu dus inhouden. We reden na een tijdje in volle galop van een heuvel af, wat ik niet verstandig vond voor de pezen van mijn paard (niet haar sterkste punt, dus ik wou terug in draf om mijn paard niet te overbelasten). Helaas werkt niet iedereen volgens het principe 'de "zwakste" bepaald het tempo' . Gelukkig heeft Gwendolyn een gouden rem en ben ik dus naar het langzame clubje terug gereden. Ik zou me er niet aan ergeren dat ik Gwendolyn in moest houden, met alle plezier zelfs, maar houd dan ook rekening met mij als ik de benen van mijn paard niet wil verpesten! Dit even als uitleg voor mijn ergernis.

Dit is trouwens echt mijn enige negatieve ervaring geweest. Ik heb wel even van die rit moeten genezen gebied de eerlijkheid mij te zeggen.... Gelukkig had ik al een heeeeel leuk lustrumweekend meegemaakt, dus ik wist al dat het ook anders kan. Inmiddels aan meer ritten en evenementen meegedaan en die zijn me heel goed bevallen! Hinnikavonden zijn ERRUG gezellig!!! En de volgende activiteiten laten niet lang meer op zich wachten.

Dus iedereen die nog geen lid is: LID WORDEN!! Het is namelijk echt heel erg leuk!!!

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-05 11:51

Saar4 schreef:
ikke schreef:
Citaat:

Daar is mijn portemonnee het helaas niet mee eens

Tja, daar kan ik van hieraf natuurlijk niet inkijken.
In dat geval zou ik voor de NVVR kiezen. Het "voordeel" is dat je dan geen prestaties hoeft te leveren. Dat levert minder werk als je graag eens op weekend gaat. Ook hoef je niet zoveel zooi mee te sjouwen als bij een wedstrijd, hoewel er leden zijn die daar anders over denken

Rosalie123, ben jij dan een dochter van Sari?

Rosalie123

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-05 15:07

Nee hoor.
Mijn moeder zit trouwens niet op bokt.

Cupid

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-05 16:08

Ik ben ook lid van de NVVR. Dit jaar ben ik naar het Paasweekend en de ALV geweest.