Heeft jullie partner ook het paardenvirus juist niet?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Yell

Re: Heeft jullie partner ook het paardenvirus juist niet?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-05 21:30

Mijn vriend is sinds kort met het paardenvirus besmet, en rijdt ook..! Vindt het erg goed van hem want toen ik net bij hem was vond hij paarden mooi om te zien, maar dat is dan ook alles. We delen mijn kwpn'er van 1.76m omdat hij 2.08m is en niet op mijn 1.52m kleine (wat voor een haf best groot is) hafje past..

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-05 22:19

Mijn vriend vindt het allemaal maar saai, ik heb hem er af en toe opgezet maar hij ziet de lol er niet van in.

Het is gelukkig geen probleem als ik hele dagen bij de paarden wil hangen, kapitalen uitgeef aan paardenspulletjes en de machine verstopt raakt van het zand en paardenhaar dus och ja, zo erg is het niet.

Ik vind het alleen jammer met concoursen, het is steeds een hele toer om hulp te zoeken en het lijkt me ook zo leuk en romantisch om samen buiten te rijden maar dat zit er dus ook niet in.

Linardsje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-05 23:18

Mn vriend had weinig met paarden, maar sinds ie met mij is rijd ie af en toe ook op mn paard. En helpt ie ook vaak mee op stal. Vind het toch wel leuk hihi.

sandra1977

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-05 00:49

Mijn aanstaande ex heeft absoluut niets met paarden....tja of het moet voor op de barbeque zijn...
Hij is een enkele keer mee geweest maar vond er maar weinig aan.
Snapt ook niet dat je er redelijk wat tijd aan kwijt bent met de verzorging en andere werkzaamheden.
Is ook niet geinteresseerd in de vooruitgang of hoe mijn wedstrijden ed gaan.