Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Shoeve schreef:als ik deze reacties zo hoor is het allemaal wel positief!
maar doen jullie van het VWO gym of atheneum? want gym zit ook nog latijn of grieks bij (ook veel uren)
maar vorig jaar (de derde klas dus) had ik het abnormaal druk, elke dag zo ongeveer een toets, toen had ik soms niet genoeg tijd om ook nog te rijden enzo, want je kunt dan niets plannen, vond ik best heel jammer. Maar toen was het ook echt extreem druk, elke dag repetitie, en als je dan een dag geen repetitie had ging je ff bijkomen van al die andere drukke dagen.
maar ik hoop dus dat het volgend jaar minder wordt, kheb paarden bij huis staan, rijbak ook bij huis dus dat is wel handig, kheb 1x in de week les bij de manege en ook af en toe priveles.
En ik had vorig jaar ook ineens veel minder uren.
) En ik heb elke middag als ik uit school kom hoofdpijn, dus ga ik eerst naar mijn paardje, dan wat doen met mijn vriend en dan slapen, want leren gaat echt niet met zulke hoofdpijn! Dus meestal leer ik tussendoor. Niet fijn dus.
Maar ik zou nooit mijn vriend of mijn paard willen laten schieten! Ik hoop dus voor van de winter wat te kunnen regelen voor mijn paard, een weiland of iemand die 's ochtends wat met hem kan doen. Dan kan ik veel beter met een gerust hart gaan leren. En is het niet erg als ik een keer maar 1,5 uur aan hem besteed ipv 3