Mijn paard is wel rustiger geworden. Ooit was er een tijd dat hij steigerend in zijn stal stond, je moest eens weten hoe ontzettend kwaad hij ook nog eens op mij was
Mijn ruin hangt heel erg aan merries, komt misschien omdat hij laat is gecastreerd? Zet hem bij een merrie en het is zijn merrie, geeft niet welke. Deze merrie staat er zelfs nog met een draadje tussen en moet eigenlijk niet veel van hem hebben. Zet ik hem erbij trapt ze hem invalide
Hij heeft ook een merrie gehad en dat was spontane liefde op het eerste gezicht. Kun je je voorstellen dat ik het erf niet meer af kon om de bossen in te komen
Het is wel een probleem hoor, want mijn paard moet eigenlijk heel veel buiten zijn ivm chronische bronchitis en staat helaas nu veel op stal omdat de merrie niet te dik mag worden en geen goede vliegendeken heeft.
Middeltjes zullen niet helpen, het zit in zijn hoofd, zijn merrie mag niet alleen achterblijven, moet hij beschermen tegen roofdieren en andere concurrenten die er bij zouden kunnen komen.
Wat een stoere braverik he? En als er stront aan de knikker is, is het een angsthaas
Staat de merrie veilig op stal, kan ik rustig met hem weg. Opgeruimd staat netjes. Ach ja, heb je paarden dan weet je tenminste waar je zorgen/vrije tijd en geld naar toe gaan.