Zolang ie gezond is, kun je er alles mee bereiken wat je zelf wil.
Groetjes Brennie.
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Brennie schreef:Je moet je niet teveel aantrekken van de bouw van het paard maar meer hoe hij beweegt. Mijn verzorgpaard klopt ook van geen kant, maar hij is nu 7 jaar en ik ben er wel mooi M1 mee en we kunnen nog veel meer. Hij is vierkant gebouwd, op de voorhand, heeft een zware kaak en hoofd-halsverbinding, zijn hals komt te diep uit de borst, te steile achterbenen en zo kan ik nog wel ff doorgaan!
Zolang ie gezond is, kun je er alles mee bereiken wat je zelf wil.
Groetjes Brennie.
Nebbes schreef:hey,
Toch maar over op een Paard? Het ziet er leuk uit, lijkt op een paard bij ons op stal. Op de foto lijkt ze niet erg groot? hoe groot is ze ongeveer? Ze heeft ook een mooie kleur! Ik vind haar helemaal niet overbouwd hoor, ik denk dat je er heel wat moois van kan maken.
groetjes Simone
morgen ga ik haar weer rijden en van t weekend gaan mn ouders mee en als alles goed gaat wordt ze dan eind de week erop gekeurd! ik hou je op de hoogte.. en tja ik was niet super intensief op zoek naar een paard, maar deze kwam zo op mn weg via kennissen, ben gaan kijken en was eigelijk snel verliefd op haar.. natuurlijk ken ik haar nog niet goed maar de eerste indruk was al goed, en wat er met bonny gaat gebeuren tja.. die zal weg moeten waarschijnlijk maar ook daarover houdt ik je op de hoogte!