naar aanleiding van andere topic, standfoto's paard!

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Brennie

Re: naar aanleiding van andere topic, standfoto's paard!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-05 19:57

Je moet je niet teveel aantrekken van de bouw van het paard maar meer hoe hij beweegt. Mijn verzorgpaard klopt ook van geen kant, maar hij is nu 7 jaar en ik ben er wel mooi M1 mee en we kunnen nog veel meer. Hij is vierkant gebouwd, op de voorhand, heeft een zware kaak en hoofd-halsverbinding, zijn hals komt te diep uit de borst, te steile achterbenen en zo kan ik nog wel ff doorgaan!
Afbeelding
Zolang ie gezond is, kun je er alles mee bereiken wat je zelf wil.
Groetjes Brennie.

Bonny4life

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-08-05 19:58

Brennie schreef:
Je moet je niet teveel aantrekken van de bouw van het paard maar meer hoe hij beweegt. Mijn verzorgpaard klopt ook van geen kant, maar hij is nu 7 jaar en ik ben er wel mooi M1 mee en we kunnen nog veel meer. Hij is vierkant gebouwd, op de voorhand, heeft een zware kaak en hoofd-halsverbinding, zijn hals komt te diep uit de borst, te steile achterbenen en zo kan ik nog wel ff doorgaan!
Afbeelding
Zolang ie gezond is, kun je er alles mee bereiken wat je zelf wil.
Groetjes Brennie.

heel erg bedankt, als ze goed wordt gekeurd en gezond is gaat het ook wel goedkomen denk ik! jij ook veel geluk met je paardje en succes in de M!!

Nebbes

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-05 09:17

hey,

Toch maar over op een Paard? Het ziet er leuk uit, lijkt op een paard bij ons op stal. Op de foto lijkt ze niet erg groot? hoe groot is ze ongeveer? Ze heeft ook een mooie kleur! Ik vind haar helemaal niet overbouwd hoor, ik denk dat je er heel wat moois van kan maken.

groetjes Simone

Bonny4life

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-05 10:43

Nebbes schreef:
hey,

Toch maar over op een Paard? Het ziet er leuk uit, lijkt op een paard bij ons op stal. Op de foto lijkt ze niet erg groot? hoe groot is ze ongeveer? Ze heeft ook een mooie kleur! Ik vind haar helemaal niet overbouwd hoor, ik denk dat je er heel wat moois van kan maken.

groetjes Simone

hai siem!
bedankt voor je berichie! ze is ongeveer 1,70m dus niet heel klein morgen ga ik haar weer rijden en van t weekend gaan mn ouders mee en als alles goed gaat wordt ze dan eind de week erop gekeurd! ik hou je op de hoogte.. en tja ik was niet super intensief op zoek naar een paard, maar deze kwam zo op mn weg via kennissen, ben gaan kijken en was eigelijk snel verliefd op haar.. natuurlijk ken ik haar nog niet goed maar de eerste indruk was al goed, en wat er met bonny gaat gebeuren tja.. die zal weg moeten waarschijnlijk maar ook daarover houdt ik je op de hoogte!

Marja1988

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-05 12:22

ze ziet er iig gezond uit.

Georgette

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-05 12:31

Ik zou er voor gaan Roelinda!

Bonny4life

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-05 20:06

Bonny4life

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-05 10:53

maar let niet op mijn houding, in draf ist niet bepaald netjes in galop valt het iets mee!