wat voor sommige [manege]ruiters heel moeilijk is

we gebruiken ze namelijk ook voor de manege beestje en zelf voor onze sportpaarden. staat wel mooi hoor alle beestjes hetzelfde schabrakje in de zelfde kleur.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Erg fijn zijn ze! Memuska schreef:Ik heb er twee en ik moet er geen andere meer hebben. Ze blijven perfect liggen, je hebt niet meer van die lelijke lusjes en bovendien blijven ze mooi droog. Ook al zit je paard onder het schuim, je dekje voelt droog aan én het droogt ook op een paar uur volledig op. Heerlijke dingen!
en voelt dus echt niet droog aan, na 2 of 3x rijden was ik mijn anky sjabrakken ook, ik heb het oude model, en ook het nieuwe, ik moet zeggen dat ik de oude mooier vind liggen ( vierkante ) ook waren die oude soepeler en dikker gevoerd... in vergelijking met die nieuwe die ik heb...bij mij schuift hij overigens maar 1 op de 20 keer ofzo, en dat is meestal, als ik bijv. heb opgezadelt, en niet goed aangesingeld en ik loop naar de bak ofzo, dna gaat hij schuiven, maar als ik gelijk redelijk aansingel, dan blijft het gewoon zitten hoor!!!
natasja_84 schreef:we gebruiken ze namelijk ook voor de manege beestje en zelf voor onze sportpaarden. staat wel mooi hoor alle beestjes hetzelfde schabrakje in de zelfde kleur.
en dat is dan nog maar één dekje per paard 
Idd, zoals Tozalin zegt: als ze niet zo duur waren, lag mijn hele kast vol. 
KimS schreef:natasja_84 schreef:we gebruiken ze namelijk ook voor de manege beestje en zelf voor onze sportpaarden. staat wel mooi hoor alle beestjes hetzelfde schabrakje in de zelfde kleur.
Even een snel rekensommetje, 25 paarden met één Ankypad ter waarde van 50 euro, is zo maar eventjes 1250 euro aan dekjes![]()
Serieuze investering!en dat is dan nog maar één dekje per paard
Ikzelf vind ze ook zeer fijn in gebruik hoor. Heb een in army green, en net een limon (geel) besteldIdd, zoals Tozalin zegt: als ze niet zo duur waren, lag mijn hele kast vol.
xxx
en ze worden regelmatig gewassen en onze paarden zweten over het algemeen niet zo heel hard. ze hebben een hele goede conditie en worden max 3 uur per dag gebruikt natasja_84 schreef:nee hoor lijkt me leuk om te zien, heb je er ook een foto van?

AsKaBaNMaNoN schreef:natasja_84 schreef:nee hoor lijkt me leuk om te zien, heb je er ook een foto van?
ik heb even twee foto's gemaakt , ze zijn niet echt duidelijk want het was al donker ,maar je kan het ongeveer wel zien.
irish_lady schreef:Ik heb laatst een topic geopend over het schuiven en schuren van de dekjes. Het was echt heel erg er was een hele baan kaal op haar rug en tijdens het buitenrijden wilde hij nog wel eens behoorlijk schuiven. Het zijn de enige dekjes waar dat bij gebeurde! En met mij waren er nog veel meer mensen met die problemen!
tzif schreef:ik vind ze echt 10x nix bij mij krijgen ze er ook alsmaar schuurplekken van, en met springen kan je na een paar sprongen afstijgen om je dekje goed te doen.. dus ik gebruik m niet meer