Kunnen appels kwaad?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

OTTI

Re: Kunnen appels kwaad?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-05 10:13

Ik beloof Ot altijd appels,peren en mandarijnen wanneer hij zijn best doet met wedstrijden. Je moet wel altijd rennen wanneer hij begint, want binnen een paar seconden is het gewoon Appelsientje, wat hij dan ook gewoon op staat te slurpen

Toen Ot 2 weken op de kliniek stond, kreeg hij iedere dag zijn fruithapje omdat hij zo sneu was. Binnen 2 dagen stonden de meeste paarden mee te genieten van het fruit en ze vonden het allemaal lekker. Andere eigenaren begonnen daar dus ook mee en zo stonden we gezellig met z'n allen mandarijnen te pellen tijdens het bezoekuur(Ot hoeft de schillen dus echt niet). Gebleken is dat het echt niet ongezond was, want die andere paarden mochten eerder naar huis dan Ot zelf...

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-05 10:17

waarom geen bananen, mandarijnen en sinaasappels? Ik heb zelfs paardensnoepjes met al dat fruit erin, en ze vinden het gewone fruit ook lekker Ze krijgen er nooit wat van.

Naatje80

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-05 13:53

Inderdaad in de snoepjes die je in alle ruitersportzaken kunt kopen zitten ook deze fruitsoorten.

wizewo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-05 14:02

@ al degene die zeggen dat alles waar TE voor staat slecht is....

TE-VREDEN!!

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-05 14:29

Ik schil trouwens ook sinaasappels maar bedacht dat het best eigenaardig is dat ik voor mezelf te lui ben en die dingen dus niet eet terwijl ik voor de paarden met liefde sinaasappels stond te schillen

Brennie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-05 14:36

Als je teveel geeft kunnen ze aan de diarree raken, maar een paar appels is niet slecht hoor, zelfs goed en lekker!
Groetjes Brennie

nujaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-05 16:20

heej

elke dag een paar appeltjes is volgens mij juist goed maar ik heb gehoord dat je je paard op 1 dag niet heel veel moet geven want het schijnt dat dat kan gaan gisten, maar ik weet niet of dat waar is en ik geef mijn pony nooit super veel appels wel wortels hahah

groetjes

Naatje80

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-05 06:45

Ja, maar wortels zijn er in de zomer niet, in ieder geval niet bij ons.

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-05 07:35

Citaat:
(ook wat voor smurf?)

Morrie krijgt iedere dag 1 banaan..... maar dat ie er

nou rustig van wordt, kan ik niet echt zeggen
ik kooop momenteel wortels in de supermarkt, hij krijgt dus veel minder dan normaal, na 18 aug. koop ik ze weer in 20 kilo zakken, dan zijn de hondsdagen voorbij en blijven ze weer langer goed dan 1 dag

abcde123

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-05 09:01

Wij halen gewoon een hele kist wortels Best makkelijk!