graag reacties op dit paard zijn bouw.

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Bonny4life

Re: graag reacties op dit paard zijn bouw.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-05 09:40

Amethyst schreef:
Als je dit paard beoordeelt wilt hebben op z'n exterieur (= bouw) dan moet je standfoto's plaatsen.

Paardje loopt hier indd op de voorhand, maar dat is rijtechnisch. Met goede les is dit eruit te halen.
Trouwens, je hebt 2 topics over vrijwel hetzelfde onderwerp

ja sorry ik weet het, wilde de ene ook een slotje geven maar omdat er zoveel reacties ook daarop zijn is dat niet gebeurd!sorry daarvoor! maar ik zal zo snel mogelijk standfoto's maken als dat kan en dan plaatsen!

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-05 12:08

Lijkt me een leuk paard. Misschien ietsje lang, maar ik denk dat dat vooral komt doordat het zadel zover naar voren ligt.

Dat op de voorhand lopen daar moet je je niet zo druk om maken, dat komt met training(en een passend zadel!) wel goed! Ligt bij dit paard echt niet aan de bouw voor zover ik op de foto's kan zien.

Bonny4life

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-05 12:14

bedankt gomir dat je even wilde kijken!

Moosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-05 12:36

He Roelie,

Leuk paardje!
Dat op de voorhand lopen kun je verbeteren, met training zelf of met een lessen. Verder denk is dat als je een goed passend zadel hebt dat het meteen al heel anders toont. Verder kan ik de bouw niet echt goed beoordelen, omdat je geen standfoto's hebt. Maar k las al dat die nog komen. Ga je je dr laten keuren? Zou k wel ff laten doen. K hoop dat t wat word. Ik vind het in ieder geval een heel leuk beestje om te zien. Enne als t karakter maar goed is, dan komt het wel goed!

XXX Mo

Bonny4life

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-05 20:08

ja ik laat haar keuren, klinisch, is wel voor mezelf ookal afgekeurd maar goed, ik hou jullie op de hoogte, foto's komen na weekend denk ik!

Bonny4life

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-05 11:39