www.piafferuitersport.nl

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: www.piafferuitersport.nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-05 15:34

Nog geen echte problemen mee gehad, ooit wat langzaam maar ok geen foute dingen oid

Yell

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-05 17:52

irish_lady schreef:
Hier had ik al eerder wat besteld en dat ging altijd super! Maar nu de laatste keer ben ik niet echt blij. Ze hebben altijd een goede service en je hebt het snel in huis. Maar nu moest ik een singelbontje voor Irish hebben omdat ze plekken heeft. De 22e geld over gemaakt en dan hebben hun dat de 23e. Maar al wat er komt geen pakje, dus gisteren maar eens gebeld. En ik moest mailen wat de bestelling was en dan zouden ze terugmailen.

Kreeg ik gisterenavond een mailtje dat het bestelde item er in die maat niet meer was. En dat ze het zelf gingen bestellen.
Maar nu zit ik er dus op te wachten!

Is het nu raar dat ik dan van een winkel verwacht dat ze in elk geval even mailen dat het later komt en de reden, dan had ik kunnen zeggen: doe mij dan maar een andere maat want ik heb het bontje z.s.m nodig! Eigenlijk heb ik nu de neiging om ze morgen ochtend te bellen met de vraag of ze het geld terug kunnen storten zodat ik het elders kan bestellen! Is dit eerlijk?

pm mietje maar eens, die kan erover mee praten

sphinxie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-05 18:24

Tsja, ik heb er 2x wat besteld en beide keren kreeg ik het vlot binnen. De laatste keer waren ze een halster en touw vergeten, toen heb ik gemaild en kreeg ik het gelijk de volgende dag binnen. Vind wat dat betreft de service prima, ik lig op dit moment namelijk met 2 andere webshops in de clinch. Als je liever je geld terughebt kan ik me dat voorstellen, kun je toch gewoon over mailen of bellen? Van wat ik hier boven lees doen ze dat gewoon. Vind het ook niet onredelijk, je hebt het tenslotte snel nodig.

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-05 20:12

sphinxie schreef:
Tsja, ik heb er 2x wat besteld en beide keren kreeg ik het vlot binnen. De laatste keer waren ze een halster en touw vergeten, toen heb ik gemaild en kreeg ik het gelijk de volgende dag binnen. Vind wat dat betreft de service prima, ik lig op dit moment namelijk met 2 andere webshops in de clinch. Als je liever je geld terughebt kan ik me dat voorstellen, kun je toch gewoon over mailen of bellen? Van wat ik hier boven lees doen ze dat gewoon. Vind het ook niet onredelijk, je hebt het tenslotte snel nodig.

Daar heb ik afgelopen donderdag over gebeld! Toen werd gezegd dat het net binnen was en die dag nog de deur uit zou gaan, daarom heb ik het niet gecancelled! Helaas is het nu nog niet binnen!

Sok

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-05 22:40

Yvonniej schreef:
irish_lady schreef:
.........

pm mietje maar eens, die kan erover mee praten

Inderdaad..
Vorige keer was het ook al misgegaan.. in totaal heb ik 3 maand (!!!!!) op mijn bestelling moeten wachten..
Paar keer gebeld nog, maar ik geloof dat ze nogal maling aan me hadden
Goed en wel; mijn moeder maar boos laten bellen dan
Toen was het van sorry sorry! Er bleek een verkeerd ordernummer te zijn ofzo?
Nouja.. ze hadden beloofd het dan direct op te sturen. Is ook gebeurd, foutje bedankt
Dus ik 3 weken terug weer bestellen, ik heb even getwijfeld, maar ze toch het voordeel van de twijfel gegeven, ze hebben het immers enorm druk, dat is wel te begrijpen
Maar nu staat er op de site over die betalingswijzen; Vooruit
Bij betaling vooruit wordt de order in behandeling genomen zodra het factuurbedrag op onze rekening over gemaakt is. Om uw bestelling zo snel mogelijk te laten verlopen het ordernummer bij de mededelingen vermelden a.u.b.

Ik begrijp príma dat het lang duurt, maar dan moeten ze niet op de site zetten dat ze het direct opsturen!
Ik heb het geld zondagavond overgemaakt met internetbankieren, ze hebben het dus in elk geval maandag/dinsdag gekregen..
Na 2 week; NIKS
Dus mijn moeder maar weer uit de kast gehaald en zij heeft gebeld (aan mij hebben ze écht maling geloof ik? )
Ineens krijg ik het verhaal dat de dekjes die ik besteld had niet meer op voorraad waren!!
Net zoals Ineke2 vind ik het geen enkel probleem dat het langer duurt, maar dan moeten ze dat even op de site zetten
Maar alles goed en wel, mijn moeder werd heel vriendelijk te woord gestaan aan de telefoon en de man van (..??) zou de nieuwe dekjes morgen (donderdag) halen, en dan zou het er vrijdag/zaterdag zijn.
Okee! Ik al helemaal verheugd en zenuwachtig op de deurbel letten en doen, maar alles wat er kwam.. GEEN pakje
Nu is het dus al maandag.. Ik hoop echt dat het dan morgen komt..
Vind het erg vervelend worden nu hoor!!

mirgino

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-05 23:33

vorig jaar waren de HH regendekens in de aanbieding en ik er 1 besteld in maat 175cm.
die was op,ik werdt netjes opgebeld daarover en mocht een 185cm passen
als deze te groot was kon hij terug gestuurd worden en zou ik de verz kosten ook terug krijgen.

ook een emmer knoflook erbij besteld,die waren ze vergeten ,even gebeld en 2 dagen later in huis.

de deken paste niet maar een stalgenootje wilde hem graag.

ik ben zeer tevreden !!

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-05 07:22

Communicatie is niet het sterkste punt van Piaffe jammer genoeg.

MirandaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-05 07:34

Ik heb "goede" ervaringen met piaffe, maar idd ook al eens erg lang op mijn bestelling moeten wachten zonder bericht van hun.
Geld wordt wel al afgeschreven.. maar duurde nog 2 weken.. na een mailtje van mijn kant werd ik teruggebeld met de mededeling dat de deken die ik besteld had niet meer voorradig was en eventueel alleen in een andere kleur.. Op zich een nette oplossing met ze kunnen vinden maar het zou fijn zijn dat ze wachten met incasseren of iig melden dat je moetwachten/of een andere optie bieden.. Dan heb je nog een keus iig.
Snap dat dat een hoop administratiefe rompslomp geeft maar nu krijg je allemaal van dit soort verhalen op het internet.. Wat ook geen goede reclame is...

Tinne

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-05 11:01

Ik heb ook wel goede ervaringen met Piaffe moet ik zeggen, een paar keer wat dingen besteld en alles netjes op tijd geleverd .

Dela

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-05 11:02

nog nooit geen problemen mee gehad (afkloppen)
ik kreeg zelfs dingen extra
alles kwam gewoon op tijd

Marlinde

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-05 12:09

Ik heb ook een goede ervaring met piaffe. had een regendeken besteld, was binnen een paar dagen binnen. Bleek dat de deken die ik had besteld uitverkocht te zijn, maar ze hadden netjes een vervangende deken gestuurd, (duurdere). Vond ik echt klasse

Koortje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-05 12:26

Het is heel normaal als een winkel niet altijd alles op voorraad heeft. Zo`n winkel heeft ook met leveranciers te maken die misschien op vakantie zijn, of de productieplanning in deze tijd van het jaar op een lager pitje zetten. En dan is het niet te doen om al je klanten daarover apart te mailen... spreek uit ervaring!

Ninus

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-05 14:07

Ben erg tevreden over de service van Piaffe ruitersport. Eén keer duurde het iets langer dan ik had verwacht, maar mijn mailtje werd snel en correct beantwoord.

Ik ben zelf erg ongeduldig en ik heb de bestelde artikelen het liefst dezelfde dag nog in huis , maar zo werkt het natuurlijk niet als je via internet besteld.

Sok

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-05 15:27

Koortje schreef:
Het is heel normaal als een winkel niet altijd alles op voorraad heeft. Zo`n winkel heeft ook met leveranciers te maken die misschien op vakantie zijn, of de productieplanning in deze tijd van het jaar op een lager pitje zetten. En dan is het niet te doen om al je klanten daarover apart te mailen... spreek uit ervaring!

Tuurlijk
Maar dan moeten ze erbij zetten dat dat artikel niet op voorraad is, en dat het daarom langer duurt!
Zo voorkom je een hele hoop irritatie en misverstanden..
Dit vind ik niet erg leuk zaken doen..

Bergje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-05 18:09

Tijdje geleden heb ik er ook iets besteld, dat ik héél graag wilde hebben en hun waren de enigste die het betreffende kleurtje nog hadden (volgens de site). Ik betaald en wachten, wachten en wachten.... toen maar eens gemaild. 1e keer geen antwoord. Nog maar eens gemaild, toen kwam als antwoord dat 't niet meer op voorraad was en dat 't besteld moest worden. Ik gaf al weinig kans, aangezien mijn vaste ruitersportzaak 't ook niet meer kon bestellen (uit collectie). Dus, weer wachten, wachten, wachten en ... wachten! Weer gemaild, ze dachten dat 't ondertussen wel binnen moest zijn. Ik verbaasd en weer afgewacht. Weer een tijd eroverheen, en opnieuw gemaild. Toen was die kleur er bij nader inzien toch niet. Ik heb 't maar veranderd in een ander kleurtje en 't verder laten zitten. Ik had al zo lang gewacht. Ze zijn erg vriendelijk, maar communicatie is hun sterkste punt inderdaad niet! Je kan toch wel even een mail sturen als iets niet op voorraad is of als het niet lukt!
Maar ik ben geen onmens, dus als ik weer eens iets zoek dan krijgen ze wel een herkansing.

ikkemetwikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-05 18:12

joh! fouten worden overal gemaakt!
en ook zij zijn weer afhankelijk van andere leveranciers etc.

maar dat ze dan zo lang wachten met fouten herstellen,terugmailen is dan wel erg jammer!

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-05 18:48

Nou ik heb het binnen hoor! Hallelujah! Helaas zit er niet even een excuusbriefje bij, dat doet divoza en de paardendrogist wel altijd, maar zoals al eerder gezegd, communicatie is niet hun sterkste kant! Ik heb bij deze weer wat geleerd en zal hier niet zo snel meer bestellen, of ik moet weeeeeeeeeeken de tijd hebben

naiade

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-05 10:25

Ik mail altijd of ze het op voorraad hebben...

Sjoert

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-05 10:35