Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
irish_lady schreef:Hier had ik al eerder wat besteld en dat ging altijd super! Maar nu de laatste keer ben ik niet echt blij. Ze hebben altijd een goede service en je hebt het snel in huis. Maar nu moest ik een singelbontje voor Irish hebben omdat ze plekken heeft. De 22e geld over gemaakt en dan hebben hun dat de 23e. Maar al wat er komt geen pakje, dus gisteren maar eens gebeld. En ik moest mailen wat de bestelling was en dan zouden ze terugmailen.
Kreeg ik gisterenavond een mailtje dat het bestelde item er in die maat niet meer was. En dat ze het zelf gingen bestellen.
Maar nu zit ik er dus op te wachten!
Is het nu raar dat ik dan van een winkel verwacht dat ze in elk geval even mailen dat het later komt en de reden, dan had ik kunnen zeggen: doe mij dan maar een andere maat want ik heb het bontje z.s.m nodig! Eigenlijk heb ik nu de neiging om ze morgen ochtend te bellen met de vraag of ze het geld terug kunnen storten zodat ik het elders kan bestellen! Is dit eerlijk?
sphinxie schreef:Tsja, ik heb er 2x wat besteld en beide keren kreeg ik het vlot binnen. De laatste keer waren ze een halster en touw vergeten, toen heb ik gemaild en kreeg ik het gelijk de volgende dag binnen. Vind wat dat betreft de service prima, ik lig op dit moment namelijk met 2 andere webshops in de clinch. Als je liever je geld terughebt kan ik me dat voorstellen, kun je toch gewoon over mailen of bellen? Van wat ik hier boven lees doen ze dat gewoon. Vind het ook niet onredelijk, je hebt het tenslotte snel nodig.
Yvonniej schreef:irish_lady schreef:.........
pm mietje maar eens, die kan erover mee praten
Koortje schreef:Het is heel normaal als een winkel niet altijd alles op voorraad heeft. Zo`n winkel heeft ook met leveranciers te maken die misschien op vakantie zijn, of de productieplanning in deze tijd van het jaar op een lager pitje zetten. En dan is het niet te doen om al je klanten daarover apart te mailen...spreek uit ervaring!