Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
dunya schreef:Met het wassen geen wasverzachter gebruiken
(maar blijkbaar een van de weinigen dus...) 
dunya schreef:Binnenste buiten wassen!
En anders weet ik het ook niet!
Rijd je toevallig met zweep?
Lottew schreef:Hello![]()
Ik heb afgelopen week een Eurostar Karin broek gekocht, babyblauw met donkerblauw aan de binnenkant. Prijs: 110 euro.
Ik heb er 1x een half uurtje mee gereden en toen zaten er op 1 been al ontzettend veel pluisjes aan de binnenkant.
Dit vond ik dus echt niet normaal, heb dit bij geen enkele rijbroek, en voor een rijbroek van 110 euro mag je toch wel verwachten dat ie langer dan een half uur mooi blijft, dacht ik zo...
Nou dus ik ermee terug naar de winkel (Hypoweert), wat blijkt? Ik kan m niet ruilen, krijg al helemaal geen geld terug, en eigenlijk valt er blijkbaar niks aan te doen. Ze zeiden: We kunnen m wel opsturen naar Eurostar, maar die scheren hoogstwaarschijnlijk de pluisjes eraf en dan krijg je m terug.
Nou heb ik m toch laten opsturen (in de hoop dat ze er iets mee doen, behalve afscheren), omdat ik dit dus echt niet normaal vind. Wat zouden jullie doen? Gewoon de broek terugnemen als ie terugkomt of iets anders?

?