Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Kleintje schreef:Dan had TS al eerder moeten opzeggen zodat ze niet al maanden half stalgeld betaalde.
En ja, dan kan ze alsnog op zoek naar een andere plek... maar is dat de schuld van de staleigenaar? Die is er ook de dupe van.
Ze runt de stal vast niet omdat ze het alleen maar leuk vind, maar om er haar brood mee te beleggen.
En nu heeft ze opeens een maand minder inkomsten... zonder dat ze kon zoeken naar iemand die het komende half jaar dat plekje wil innemen.
tessebes schreef:De staleigenaar had ook aan het begin van het weideseizoen het verhaal kunnen vertellen, dan had de TS gelijk kunnen opzeggen en had ze niet voor niets halve maanden betaald.
WenK schreef:Zodat ze helemaal zonder inkomsten zou komen te zitten? Nee, zou ik niet doen. Het is waarschijnlijk wel haar brood, en ik denk niet dat de staleigenaar er zelf echt gelukkig mee is, die zal het ook al moeilijk genoeg hebben.
Tessebes schreef:En dat vind ik dus 100% egoisme. Nee, tuurlijk vangt ze liever iedere maand een halve maandstalhuur waarvoor ze alleen maar een box hoeft vrij te houden, terwijl de TS die box nooit meer zal kunnen benutten.

kimmy1986x schreef:Irish lady jawel weer en dame met en grote B*k.
Kunnen jullie dat wel een normaal gesprek voeren en Irish lady dat jij je ergert aan mijn schrijfstijl zal mijn een worst wezen.
En ik ben het met jullie eens het is niet netjes wat ik doe maar wat zij doet is al helemaal niet netjes zij belazerd al haar klanten.
mijn vraag was ook niet is het netjes wat ik doe mijn vraag was dus wie staat in zijn recht en dat ben ik dus zij heeft mij geen contract laten tekenen dus zij is fout
irish_lady schreef:kimmy1986x schreef:Irish lady jawel weer en dame met en grote B*k.
Kunnen jullie dat wel een normaal gesprek voeren en Irish lady dat jij je ergert aan mijn schrijfstijl zal mijn een worst wezen.
En ik ben het met jullie eens het is niet netjes wat ik doe maar wat zij doet is al helemaal niet netjes zij belazerd al haar klanten.
mijn vraag was ook niet is het netjes wat ik doe mijn vraag was dus wie staat in zijn recht en dat ben ik dus zij heeft mij geen contract laten tekenen dus zij is fout
Sorry, maar ik kan niets Ladylikes ontdekken!