voor hoeveel geld zouden jullie mijn paard schatten.

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

PartTwo

Re: voor hoeveel geld zouden jullie mijn paard schatten.

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-05 19:59

ik vind het ook niet een heel bijzonder paard qua bouw, maar het gaat erom dat jij er heel veel plezier mee hebt.

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-05 20:03

lonneke2 schreef:
ja maar je kunt van een foto en een tekst niet alles afhelen, ik ben ooit naar een paard gaan kijken waarvan ik ook wat info had en een hele mooie foto! toen het paard eenmaal aan het lopen ging leek het een grasmaaier....zo sloeg hij uit met de benen en dat voelde alsof het paard op ging stijgen, daarom houd ik er niet zo van om te raden van een foto en wat tekst naar de prijs. snap natuurlijk wel dat je hier benieuwd naar bent...

Dat ken ik wel ja. We hebben trouwens een prachtig paard op pension gehad... een p l a a t j e als hij stil stond maar het beest kon voor geen meter bewegen. Niet als een grasmaaier maar echt zo ongelofelijk vlak en van die ponypasjes....

Titsia

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-05 20:06

Prijs kan ik nog wel inkomen eigenlijk, in België betaal je belachelijk veel voor een goed springpaard, net zoals je in Nederland voor een middelmatig dressuurpaardje ook al veel zal betalen...