Ervaringen anky pads.

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Ziolette

Re: Ervaringen anky pads.

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-05 12:34

Ik was altijd anti-Anky zeg maar, maar nu ik een paar keer met zo'n pad gereden heb wil ik niet anders. Hele fijne pads! Ik heb er 4 van het oude model (beige/turquoise/walnoot/jeansblauw). Mijn paard heeft niet zoveel schoft, dus ik heb er geen last van dat ze over de schoft trekken. De pad blijft keurig liggen waar ik hem gelegd heb.

Een stalgenoot van me heeft net een gloednieuwe Kieffer gekocht en daar schuift hij wel weg, maar daar schuift momenteel bijna alles onder weg. De ankypad blijft eigenlijk nog het beste liggen van allemaal. Als hij wegschuift, schuift hij weg bij de zweetbladen, bij de schoft blijft hij goed liggen. Het zadel moet nog een beetje in model komen/soepeler worden op die plek volgens de zadelmaker.

Eva_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-05 16:05

Ziolette schreef:
Ik was altijd anti-Anky zeg maar, maar nu ik een paar keer met zo'n pad gereden heb wil ik niet anders. Hele fijne pads! Ik heb er 4 van het oude model (beige/turquoise/walnoot/jeansblauw). Mijn paard heeft niet zoveel schoft, dus ik heb er geen last van dat ze over de schoft trekken. De pad blijft keurig liggen waar ik hem gelegd heb.

Mijn pony heeft ook bijna geen schoft, schuiven ze dan niet meer ofzo?

Edit; qoute werkte niet

Barco

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-05 16:52

Ik ga voor de nep anky's! Ik heb er nu twee, maar het worden er meer.

passepartout

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-05 17:30

Ik heb ook zo een ding. Kostte 49.95 euro oftewel 110 gulden, vind het nog steeds idioot dat ik zo veel geld heb uitgegeven voor een pad. Eerlijk is eerlijk het schuift niet onder het zadel vandaan en rij er drie paarden mee.
Ik heb nog veel meer pads uiteraard van andere merken en veeeeeel goedkoper, deze zijn super en schuiven ook niet. Samengevat heb geen klachten over de ANKY pad, maar zal het nooit meer nieuw kopen veel te duur er zijn goedkopere op de markt die nog beter zijn en voor 1 ANKY pad heb je dan twee.
En om alleen voor een naam een dure pad te kopen is mijn inziens van de zotte. Er is maar een die hier royaal aan verdient en dat is.......

Glitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-05 18:37

Tinkelbel schreef:
Mijn ANKY pad is net binnen gekomen. Ga er zo mee rijden

Heb er dus net mee gereden, bevalt super!
Heerlijk, lekker dik, zacht. Het neemt super het zweet op! Wanneer mijn andere dekjes al doorweekt waren is deze hoogstens wat klam, en hij droogt gelijk weer, super! Ik heb ook geen last gehad van schuiven oid, maar mijn zadel ligt dan ook als een huis !

Glitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-05 18:38

Ik heb trouwens de Ocean, het nieuwe model !

Eva_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-05 19:54

Tinkelbel schreef:
Ik heb trouwens de Ocean, het nieuwe model !

Ja, die wilde ik ook
Ik ga hem toch kopen!

Revanches

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-05 21:38

om eerlijk te zijn: ze zijn mooi,ze zijn goed.

maar: Duur en een MODE HYPE!!!

fresco

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-05 08:06

ben het helemaal met je eens!
Maar ja, net als alle Anky spullen, het is stervens duur!
Maar wel kwaliteit...!

Kitty1

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-05 09:09

Ik ben ook verslaafd aan Anky pads, alleen is mijn kersenrode pad wel verkleurd door de zon!! Hebben jullie dit ook?

ikkemetwikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-05 13:04

alternatieven genoeg,en dan is de pasvorm vaak nog beter ook!
HH verkoopt ze ,€24,95!!!

Ziolette

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-05 13:24

Bobbielover schreef:
Ziolette schreef:

Mijn pony heeft ook bijna geen schoft, schuiven ze dan niet meer ofzo?

Edit; qoute werkte niet

Nee ik bedoel dat ie bij die lage schoft van mijn merrie niet zo snel strak over de schoft trekt als bij een paard met een hoge schoft .

Ik heb die 4 van mij 2e hands gekocht, ze zjin alle vier in prima staat (zgan) en een stuk goedkoper dan wanneer ik ze nieuw had moeten kopen.

Effy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-05 14:01

Ik heb ook twee Anky-pads. Liggen echt prima, nog nooit verschoven hoor. Ook als ik ze in de kamer van m'n zadel trek blijven ze daar zitten. Tis een duur grapje, maar de kwaliteit vind ik dan ook wel top. Zoals gezegd neemt het het zweet super op en ze zijn gewoon mooi en handig.

Enige kritiekpuntje is dat ze wat langer mogen zijn van mij. M'n onderste zweetblad (heet dat eigenlijk ook zweetblad?) komt er niet onderuit, maar m'n bovenste wel (die waar je beugelriemen op liggen) en ik vind het mooier als je nog een randje van je dekje ziet onder je zadel

diddlmouses

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-05 20:49

Ik vind ze echt geweldig, als ze al schuiven is dit na 1x wassen over.
Ik heb er nu 4 en 1 namaak, die zijn eignelijk even fijn, dus daar komt er weer 1 van bij...

_Anke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-05 22:18

Ik heb ook sinds een maand een Anky pad op mijn fries liggen.

Was eerst bang dat die niet zou passen, omdat ik hoorde dat ze niet goed op friezen liggen, maar das niet waar!!!!
En ze heeft ook maar weinig schoft!

Glitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-05 23:06

Ik vind dat ze zo ontzettend goed vocht opnemen

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-05 08:18

Ik heb ongeveer 2 maanden geleden een topic geopend omdat mijn merrie echt behoorlijk ernstige schuurplekken van het anky dekje kreeg. De hele huid was weggeschuurd. Er bleken veel meer mensen te zijn met dit probleem!