Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Zoro schreef:Onwijs goed dat je bent afgevallen!! toppie!! Maar als ik zelf op zo'n gewicht was zou ik gwoon de komende week alleen wat fruit eten als ontbijt en verder niks, maar dat is mijn mening en wat yoghurt helpt de mag krimpen.. mss een tip!
ingeborg schreef:Hoe is je paard gebouwd?
Overigens: als ik reken is je BMI (Body Mass Index) rond de 29. Voor je eigen gezondheid is dat in ieder geval niet zo goed (marges liggen tussen 20 en 25. Het is je gwicht gedeeld door je lengte in het kwadraat). Je bevindt je dan in een gevarenzone. Maar goed, dit terzijde.
Talietjuh schreef:Russel schreef: Ga ik eerlijk antwoord geven, als je je dit afvraagt, waarom doe je dan geen moeite om wat af te vallen?[/b]
O, aan dit soort reacties kan ik me zooooo irriteren!
Staat in de tekst Ik doe geen moeite om af te vallen! ?
Nee!
Kom dan ook niet met dat soort reactie aanwaaien, daar doe je mensen alleen maar pijn mee!
Maar goed.......
Even ontopic: Ik vind het heel goed van je dat je rekening wilt houden met je paardje.
Ik denk zelf dat het wel kan hoor, heb je misschien een foto van jullie samen?
kimmy1986x schreef:het paardje waar de vrouw op rijd deze week waar ik het over had die knorde toen ze ging opstappen
wat kan dat betekenen
kimmy1986x schreef:ik heb in mijn omgeving ook nooit comentaar gehad
kimmy1986x schreef:ik snap dat soms niet he je schrijft hier of je vraagt wat dan zijn er altijd mensen die bot reageren
waarom reageer je dan lees er overheen en laat en ander antwoord geven je bent hier toch om elkaar zoveel mogelijk te helpen en elkaar advies te geven maar niet op deze manier(dressuur 85)
Karin schreef:Als jij je paard niet hindert met je zit, dat kun jij er met 90 kg nog prima op rijden, ook al is het een Arabier of een mengelmoesje (en dat geldt overigens ook voor mensen van bijvoorbeeld 60 kg, een stille zit zegt meer dan gewicht). Wat dacht je dat endurancepaarden - meestal Arabieren - moeten dragen? Daar rijden ook volwassen mannen op!
kimmy1986x schreef:dankje voor alle reacties ik ga zeker door met afvallen
Delphi2 weet jij een beetje dressuurmatige oefeningen die ik buiten kan doen ik heb op het moment geen bak tot mijn beschiking dus moet het buiten kunnen doen
kimmy1986x schreef:kunnen de iets zwaardere onder ons mischien een foto hier plaatsen of naar mij sturen als ze op en paard rijden
ik rij wel eens langs een ruit ofzo en dan denk ik zo dat ziet er niet uit
in de paardensport zie je bijna alleen maar hele slanke meide ik ken echt maar heel weinig stevige mensen die paardrijden
ik wil wel eens foto´s zien van meide die stevig zijn en op een paard zitten
als ik een foto van me zelf zie of mijn paard dan denk ik nou het valt best wel mee maar kijk ik dan in z´n ruit dat schrik ik gewoon