Rabobank Zadeldekjes

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

pietpiraat

Re: Rabobank Zadeldekjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-05 14:42

een foto kun je vast wel op knhs.nl vinden ofzo, of even googlen

Lenneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-05 14:52

Ik zou ook wel zo'n dekje willen

marscha22

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-05 15:00

ik heb ook wel zo`n dekje liggen maar ik gebruik het haast altijd met trainen ik heb het met springen gewonnen en heb er een wedstrijd mee gereden en toen maakte ik een fout in het parcours dus heb er na dei tijd ook niet meer mee gereden.

estherL

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-05 16:06

pietpiraat schreef:
LETS schreef:
Ik heb ook een Rabo dekje onder m'n zadel als ik op concours ben, ik rijd M2 maar heb hem vorig jaar gewonnen toen je ze nog in de M kon winnen als Rabobank talentenplan. Ik vind het een mooi dekje, dus waarom zou ik er niet mee rijden?

nou inderdaad ik vindt er niets ' kijk mij eens dekjes' aan

Citaat:
Precies misschien.willen ze er zelf ook zo graag eentje

Zoro

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-05 16:08

Ik heb er ook 1 in de M2 gewonnen of M1 een paar jaar geleden, ik heb hem zelf nooit bij me paard op, me zusje mag m soms op, en als ik meerdere dekjes nodig ben bij een concours heb ik m wel op..

Maar vind t vreemd da je ze ook kunt kopen ik vind t toch een soort statussymbool als je zo een gewonnen hebt, net als een hoedje

Marja1988

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-05 16:56

ik bedoel met het kijk mij meer als je er een hebt gekocht. het is meer een gevoel wat ik erbij heb
Niet aanvallend bedoeld

Chocopasta

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-05 16:57

Je kan ze inderdaad winnen met wedstrijden

estherL

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-05 17:20

Marja1988 schreef:
ik bedoel met het kijk mij meer als je er een hebt gekocht. het is meer een gevoel wat ik erbij heb
Niet aanvallend bedoeld

Citaat:
Oke.. nee maakt niks uit .. maar ikke heb hem eerlijk gewonnnen hoorrr

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-05 17:52

Ik zag laatst een A-B pony in de B met een Gestion !!! dekje rijden....

Refresh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-05 20:07

Suzanne F. schreef:
Ik zag laatst een A-B pony in de B met een Gestion !!! dekje rijden....

Achja nu Gestion anky niet meer sponsord zijn ze misschien wat gezonken naar ander niveau ?

Zoro

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-05 10:47

Whhaha je indd het zou kunnen ik wil ook wel zo'n sponsor

Lenneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-05 10:48

Ik lees dat je ze kan kopen? Waar dan?

estherL

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-05 15:33

ik weet wel dat je zon rabo zweetdeken kan bestellen bij de rabo webshop.. ik weet niet ofdat je daar de dekjes ook kunt krijgen..

Revanches

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-05 21:46

chagrijntje schreef:
Maar ik vindt het ook raar.. bij de ponies rijden er vaak ruiters voor de vereniging en die vereniging hebben eigen dekjes en dan rijden die ruiters met zo'n rabobank dekje..

jij bedoelt met van die blauwe letters: RABOBANK...
ik weet het al welke en wie je bedoelt. dat is ponyclub hengelo enz. maar die dekjes zijn door rabobank aanhun gesponserd,die hebben ze niet gewonnen ofzo hoor

Revanches

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-05 21:48

Anouar15 schreef:
Ik zou ook wel zo'n dekje willen

gaan we samen hard oefenen

hesterv

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-05 07:34

Het zijn meestal gewoon extra prijzen gesponsord door de Rabobank. Vanaf de Z kan je nu nog zoals eerst dan ook voor zo'n les selecteren. Van de Bt/m M (misschien ook Z weet ik zo niet) kan je tegenwoordig de Jeugrubriek van de Rabobank winnen. Dit is gewoon een pakket met shabrak, tas, kaart van Anky en een Uitnodiging voor bv een VIP treatment bij een evenement. De meesten gaan idd gewoon voor het dekje omdat ze die mooi vinden of leuk om mee te rijden (patserbakkie :p). Sommige jury's kunnen er beinvloed door raken Je weet maar nooit uiteraard.

Ik heb zelf net eentje gewonnen met de jeugdrubriek in het M springen. Is echt een supermooi en zacht shabrakje maar ga m gewoon voor trainingen gebruiken. Hij kan trouwens onder spring en dressuurzadel. Best handig.

Dits alles wat ik er over weet

fransheijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-05 07:43

Klopt wel, de Rabobank is momenteel heel erg schuitig met promotie-materiaal! Overal kun je die dekjes winnen. Ik heb er zelf ook een paar van het Rabobank talentenplan!
Haha win je zo'n rubriek en dan mag je clinic en les gaan volgen! Ik heb toen clinic gereden bij Tineke Bartels, maar toen kwam ik daar was ik dat stomme rabobankdekje vergeten! haha iedereen reed daar met het rabobank dekje behalve ik! Er is trouwens nooit naar gevraagd!

Vroeger was de rabobank niet zo scheutig. Op indoor brabant heb je ook altijd van die rabobank rubrieken, dan krijg je het dekje thuisgestuurd! Nou toen mooi niet! De helft reed in die wedstrijd dan met een andere sponsor, daar hebben ze wel van geleerd, want ze zijn de laatste tijd echt goed bezig bij de rabobank!

Vroeger had het KWPN ook zo'n fase, dan zag je in een keer iedereen op wedstrijd met een KWPN dekje rijden......

Groeten

Ranja

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-05 08:25

Pascha schreef:
Tenzij je iemand kent die bij de betreffende bank werkt, dan kun je ze zo bestellen, jassen, dekens, dekjes.....

Dat wilde ik inderdaad ook al zeggen.
Ze hebben nu ook een nieuwe fleece zweetdekens, donkerblauw, met een of andere dubbele borstsluiting. Alleen wel 60 euries...
Ik vind het wel een verbetering tov die witte die ze hadden.

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-05 08:39

chagrijntje schreef:
Maar ik vindt het ook raar.. bij de ponies rijden er vaak ruiters voor de vereniging en die vereniging hebben eigen dekjes en dan rijden die ruiters met zo'n rabobank dekje..

Ja, en??? Mij zouden ze van een club hun mottige dekjes niet aan moeten smeren, ik bepaal zelf wel met wat voor een dekje ik rijd en 9 op 10 dat ie mooier is dan zo'n vod van de rijvereniging waar je dan flink voor neer moet tellen..... Bovendien, beetje stom om een schabrak te winnen en dan uit een gevoel van 'straks denkt iedereen dat ik arrogant ben' er niet mee te rijden, DAT vind ik dan weer raar....

Doe wat je wilt, kletsen doen ze toch

Pascha

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-05 08:58

Ranja schreef:
Pascha schreef:
Tenzij je iemand kent die bij de betreffende bank werkt, dan kun je ze zo bestellen, jassen, dekens, dekjes.....

Dat wilde ik inderdaad ook al zeggen.
Ze hebben nu ook een nieuwe fleece zweetdekens, donkerblauw, met een of andere dubbele borstsluiting. Alleen wel 60 euries...
Ik vind het wel een verbetering tov die witte die ze hadden.

Ik heb nog zo'n witte liggen, maar nog nooit opgehad. Volgens mij vind mijn paard zo'n witte deken doodeng.....

estherL

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-05 11:05

hahah je mag hem best aan mij geven hoor.. !!:P

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-05 11:31

Ik heb een heel simpel wit sjabrakje met het rabo bank logo er op . Hij ligt bij mij op mijn shetlanders .

Ik heb hem vorig jaar zomer gekocht bij Divzoa voor 5 euro oid(iig spot goedkoop).

patos

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-05 16:35

Ik zou alleen rijden met zo'n dekje als ik het zelf gewonnen had, en dan ook alleen op het paard waarmee het gewonnen is. Het zijn prachtige dekjes, maar ik zou me schamen om ermee te rijden als ik hem niet gewonnen had, het suggereerd toch iets. Als veel jury's al veel waarde hechten aan de afstamming van je paard, dan zullen ze ook best gevoelig zijn voor zo'n dekje. Ik vind het zo wannabee, zeker wanneer de combinatie in kwestie er nix van bakt. Ik ga dan liever voor het KWPN-dekje (heb ik zelf niet), wel een mooie opdruk, maar verder geen statussymbool.

Melanie15

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-05 16:41

Ik heb er zelf ook 1 gewonnen en ik rij er ook altijd mee. Ik bedoel, je wint zoiets, het is een supermooi dekje, zou zonde zijn als je het dan niet gebruikt

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-05 16:57

patos schreef:
Ik zou alleen rijden met zo'n dekje als ik het zelf gewonnen had, en dan ook alleen op het paard waarmee het gewonnen is. Het zijn prachtige dekjes, maar ik zou me schamen om ermee te rijden als ik hem niet gewonnen had, het suggereerd toch iets. Als veel jury's al veel waarde hechten aan de afstamming van je paard, dan zullen ze ook best gevoelig zijn voor zo'n dekje. Ik vind het zo wannabee, zeker wanneer de combinatie in kwestie er nix van bakt. Ik ga dan liever voor het KWPN-dekje (heb ik zelf niet), wel een mooie opdruk, maar verder geen statussymbool.

en dan hopelijk als je ook een KWPN-er rijdt, ik heb het ook al op een Fries zien liggen, daar stelde ik wel even mijn vraagtekens bij

Maar ik heb eigenlijk zoiets van je wint iets dus je gebruikt dat gewoon als gebruiksvoorwerp. Ik heb ook al eens een zweep en een set bandages gewonnen, daar hoor ik ook nooit iemand over.