Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

pietpiraat schreef:LETS schreef:Ik heb ook een Rabo dekje onder m'n zadel als ik op concours ben, ik rijd M2 maar heb hem vorig jaar gewonnen toen je ze nog in de M kon winnen als Rabobank talentenplan. Ik vind het een mooi dekje, dus waarom zou ik er niet mee rijden?
nou inderdaad ik vindt er niets ' kijk mij eens dekjes' aan
Citaat:Precies misschien.willen ze er zelf ook zo graag eentje![]()

Marja1988 schreef:ik bedoel met het kijk mij meer als je er een hebt gekocht. het is meer een gevoel wat ik erbij heb
Niet aanvallend bedoeld
Citaat:Oke.. nee maakt niks uit.. maar ikke heb hem eerlijk gewonnnen hoorrr
Suzanne F. schreef:Ik zag laatst een A-B pony in de B met een Gestion !!! dekje rijden....
?
ik wil ook wel zo'n sponsor
chagrijntje schreef:Maar ik vindt het ook raar.. bij de ponies rijden er vaak ruiters voor de vereniging en die vereniging hebben eigen dekjes en dan rijden die ruiters met zo'n rabobank dekje..
Anouar15 schreef:Ik zou ook wel zo'n dekje willen
Je weet maar nooit uiteraard.
iedereen reed daar met het rabobank dekje behalve ik! Er is trouwens nooit naar gevraagd!Pascha schreef:Tenzij je iemand kent die bij de betreffende bank werkt, dan kun je ze zo bestellen, jassen, dekens, dekjes.....
chagrijntje schreef:Maar ik vindt het ook raar.. bij de ponies rijden er vaak ruiters voor de vereniging en die vereniging hebben eigen dekjes en dan rijden die ruiters met zo'n rabobank dekje..
Bovendien, beetje stom om een schabrak te winnen en dan uit een gevoel van 'straks denkt iedereen dat ik arrogant ben' er niet mee te rijden, DAT vind ik dan weer raar....Ranja schreef:Pascha schreef:Tenzij je iemand kent die bij de betreffende bank werkt, dan kun je ze zo bestellen, jassen, dekens, dekjes.....
Dat wilde ik inderdaad ook al zeggen.![]()
Ze hebben nu ook een nieuwe fleece zweetdekens, donkerblauw, met een of andere dubbele borstsluiting. Alleen wel 60 euries...
Ik vind het wel een verbetering tov die witte die ze hadden.
. Hij ligt bij mij op mijn shetlanders
. patos schreef:Ik zou alleen rijden met zo'n dekje als ik het zelf gewonnen had, en dan ook alleen op het paard waarmee het gewonnen is. Het zijn prachtige dekjes, maar ik zou me schamen om ermee te rijden als ik hem niet gewonnen had, het suggereerd toch iets. Als veel jury's al veel waarde hechten aan de afstamming van je paard, dan zullen ze ook best gevoelig zijn voor zo'n dekje. Ik vind het zo wannabee, zeker wanneer de combinatie in kwestie er nix van bakt. Ik ga dan liever voor het KWPN-dekje (heb ik zelf niet), wel een mooie opdruk, maar verder geen statussymbool.