Hoeveel vragen aan pensionklant??

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Rytir

Re: Hoeveel vragen aan pensionklant??

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-05 09:25

Ik zou inderdaad niet meer dan €200,- vragen. €175/€190,- is een mooie prijs. Wat al eerder werd gezegd, het is ook de bedoeling dat je nieuwe pensionnemer (noem je dat zo?) af en toe ook wat werk verricht. Je moet dan niet te hoog zitten vind ik. Het ene vriendendienstje voor het andere vriendendienstje om het maar zo te zeggen. En als de prijs netjes is kweek je al snel goodwil bij je pensionnemer lijkt mij en een goede, gezellige en behulpzame sfeer is ook goud waard!

SSDesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-05 09:31

180 - 200 euro. Omdat er geen weidegang is, maar omdat het toch wel weer een mooie omgeving enz. is.

Kanzi

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-05 09:39

Volgens mij kan je daar best rond de 250 euro gaan zitten.
Je zit in de regio Utrecht, mét goede uitrijmogelijkheden, de paarden komen overdag lekker buiten, geen filevorming voor de bak...
Ik zou het er wel voor over hebben.

haf_jessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-05 09:42

Ik zo ook idd aan rond de 250 euro denken. Vooral omdat ze ook lekker buiten komen.In haarlem betaal je al snel 250/350 euro,en dan komen de paarden niet eens buiten.

Branca

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-05 10:23

Felicity schreef:
ik heb in brabant op een halfpensioen stal gestaan. Ik moest zelf mesten en hooi en brok klaar zetten. Verder 3x helpen met binnen halen. Ik betaalde toen 215 ongeveer. En ik had een slechte buitenbak en ook niet zo'n denderende binnnebak

Dan heb jij, denk ik, altijd teveel betaald..
Maar daar ben je zelf bij

De prijzen zijn de laatste jaren de pan uitgerezen.. zeker niet meer in verhouding voor wat je krijgt. Eigenlijk belachelijk gewoon, profiteren maar.

Als je een prijs wilt maken, bekijk je wat ze in de buurt vragen. Het is zo verschillend in den lande. Daarbij wat kan je bieden en wat niet. En waar ben je tevreden mee..

xxappiexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-05 10:38

Ik vind €250,- aan de hoge kant, er word verwacht dat je zelf ook af en toe wat doet. Voor €250,- heb je hier volpension met weidegang en binnenbak etc. Ik betaal €170,- voor weidegang, binnen/buitenbak, paarden worden binnen/buiten gezet, stallen worden uitgemest en er zijn 2 wasplaatsen en mooie uitrijmogelijkheden. Dat is dan wel aan de lage kant maar ik zou een prijs rond de €180-190,- wel mooi vinden.

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-05 10:54

Ik vind het wel grappig dat er zoveel prijsverschil in zit.
Helpt niet echt voor mij om tot een besluit te komen. Heb wel voor mezlef besloten dat ik zelf de stal van onze pensionner ga doen omdat ik daar nogal een zeikerd in ben en al snel vind dat anderen het niet goed doen. Dus werkzaamheden voor onze toekomstige klant blijven nu beperkt tot 1x per week voeren.

gewoonIsa

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-05 10:57

ehh...als je 'toekomstige' pensionklanten er toch vanaf zie...ik zoek nog een stal

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-05 11:12

Incl. mesten zou ik minstens op 250,- per maand gaan zitten.