Paarden maand/week blad, welke?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Jennifer

Re: Paarden maand/week blad, welke?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-05 19:43

BailyKarlos schreef:
Heb ik net een maand geleden gedaan
En is 3 weken terug op mijn naam gezet. Ze zeiden dat ik automatisch werd ingeschreven bij het kwpn en dat ik 75 euro ofzo moest betalen.
Heb nog niets gehoord.

Dat gaat niet automatisch, je moet namelijk de stamboekpapieren van je paard met jou gegevens opsturen. Maak wel een kopie.
En als je bericht hebt gehad (dan krijg je het 1e nummer en een factuur) kan je betalen.

BailyKarlos schreef:
En is 3 weken terug op mijn naam gezet. Ze zeiden dat ik automatisch werd ingeschreven bij het kwpn en dat ik 75 euro ofzo moest betalen.
Heb nog niets gehoord.

Dat gaat niet automatisch, je moet namelijk de stamboekpapieren van je paard met jou gegevens opsturen. Maak wel een kopie.
En als je bericht hebt gehad (dan krijg je het 1e nummer en een factuur) kan je betalen.

BailyKarlos schreef:
Heb nog niets gehoord.

Papieren heb ik ook gestuurd en kreeg het 2 dagen later weer thuis.
Toen stond alles netjes op mijn naam.

Jennifer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-05 10:58

Oeps... in mijn vorige bericht ging het niet helemaal goed volgens mij. Ik heb vandaag de papieren voor lidmaatschap van de kwpn binnen gekregen!! Met 2 IDS
Ik word nu eerst daar lid van, is ook wel weer duur genoeg.

BailyKarlos

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-05 10:59

Oh Mischien moet je even het KWPN bellen die kunnen jou gegevens zo bekijken en hoe het ziet.
Want dit blad is voor KWPNer eigenaren zeer intressant

Jennifer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-05 11:03

BailyKarlos schreef:
Oh Mischien moet je even het KWPN bellen die kunnen jou gegevens zo bekijken en hoe het ziet.
Want dit blad is voor KWPNer eigenaren zeer intressant

Had net een berichtje geplaatst, dat ik de papieren binnen heb

mriekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-05 11:37

ik zou zeggen: Mensport, maar dan moet je wel van mennen houden en wat ik zo uit je berichtjes begrijp is dat dus niet echt wat voor je