Stalling in de buurt van Roosendaal

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Claudia19

Re: Stalling in de buurt van Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-05 20:19

ik raad kimmie261 aan.
het is dat ik mn rijbewijs nog niet heb, anders had ik lotte daar gezet en elke dag 3 kwartier heen en weer gereden

Anora

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-05 20:46

Valina schreef:
Erg duur + maar 1 uur per dag naar buiten,.....
hmmm, wat een aparte combinatie zeg maar,....

Veel lege stallen daar?

Een paard hoort buiten en niet binnen, tenminste,... geen 23 uur p.dag

Ik ben er al heel lang niet meer geweest, maar toen ik er voor het laatst was waren er wel een paar lege stallen, maar als je ziet hoeveel stallen ze daar hebben

IceEva

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-05 21:28

hoi ik zou toch nog eens bij Manege Reigershof gaan kijken hoor!!! Maar het natuurlijk je eigen keuze he....

Princess

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-05 13:37

zoals Ymmik al zei r.s.c west brabant in wouwse plantage, ben daar net klaar met me stage, je kan er voor kiezen om je paard buiten te laten zetten of in de molen of om de dag, ze staan dan wel meestal een halve dag op de wei, ligt wel aan t weer, als je paard beschermers of dekens e.d in de wei op moet dan gebeurt dat gewoon door het personeel, en dat gebeurt echt goed!ik zou zeggen kijk es ff op de website: www.ruitersportcentrumwestbrabant.com

Ylana

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-05 13:47

En?
Heb je al wat gevonden wat je bevalt?
Ik ben benieuwd!

IceEva

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-05 13:48

Princess schreef:
zoals Ymmik al zei r.s.c west brabant in wouwse plantage, ben daar net klaar met me stage, je kan er voor kiezen om je paard buiten te laten zetten of in de molen of om de dag, ze staan dan wel meestal een halve dag op de wei, ligt wel aan t weer, als je paard beschermers of dekens e.d in de wei op moet dan gebeurt dat gewoon door het personeel, en dat gebeurt echt goed!ik zou zeggen kijk es ff op de website: www.ruitersportcentrumwestbrabant.com

ja klopt zou daar zeker ook eens kijken!!!

Mrijn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-05 09:13

Wouwse plantagen ziet er schitterend uit, maar ik vind het wat te ver en te duur. Kan me goed voorstellen dat je waar krijgt voor je geld, maar ik ga van 5 naar 3 dagen werken in de week, dus dan is geld toch ook belangrijk.

De tsal waar ik graag naar toe wil, heeft op het moment geen plaats, dus ik ben nog steeds op zoek...

IceEva

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-05 09:15

oke ja dan zou ik als nog een keertje bij Manege Reigershof gaan kijken!!

MarchaL

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-05 09:38

Marijn4045 schreef:
De tsal waar ik graag naar toe wil, heeft op het moment geen plaats, dus ik ben nog steeds op zoek...

Welke had je in gedachten? Ben je ook nog gaan kijken bij stal Thelmy en die andere stal daar in de straat?

Mrijn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-05 09:41

Ik had besloten naar Testers te gaan in Kruisland. Dat ligt 12 km van mij huis en vlakbij station Oudenbosch vanwaar ik naar mijn werk ga. De stallen rondom Roosendaal zijn in principe allemaal afgevallen omdat het gewoon te ver en te duur (benzine) wordt.
Ik had mijn huis iets slimmer uit moeten zoeken, ik ga blijkbaar niet echt in een paardengebied wonen, dat begint na Roosendaal pas echt.

MarchaL

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-05 09:49

aha, ik dacht overigens dat Albert Testers nog wel plaats had? Dan heeft hij zijn stal snel vol gekregen zeg, het is nog een relatief nieuwe pensionstal Heeft hij een lange wachtlijst? Balen dat je niet meteen ergens terecht kan zeg...

Mrijn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-05 09:52

Toen ik een week of 3 geleden daar was, as er nog wel plaats, maar nu zit hij dus al vol... ch, is alleen maar een goed treken. ALs het goed is, sta ik als eerste op de 'wachtlijst' en deze winter wordne er sowieso ook nog wat stallen bijgebouwd. Dus nu maar op zoek naar een voorlopige oplossing.
Heb jij van het weekend je paard verhuisd?

MarchaL

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-05 10:12

Marijn4045 schreef:
Heb jij van het weekend je paard verhuisd?

Ik ga vanavond over, het kon door omstandigheden niet eerder

Valina

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-05 11:45

Maar Marijn, voor een voorlopige oplossing moet je overal toch wel terecht kunnen lijkt me !
Ook al is het dan ietsjes verder van je huis af, het is dan maar voor tijdelijk.
Je kunt ook bij ons staan he !

felicity

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-05 14:43

Ik ga ook voor reigershof. Ik sta er nu 3 maanden. Ik moest er wel heel erg aan wennen. Alles word voor je gedaan en geregeld. Ik heb hier voor altijd zelf moeten mesten voer klaar zetten enz.
Ik vind het een leuke gezellige stal. Overdag is het altijd wat stil. S;avonds is het er erg gezellig. En de service is gewoon echt goed. En dat voor een niet al te gekke prijs.

DTLL

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-05 14:58

Ja Reigershof is helemaal toppie!
Ik heb het er heeeeeel erg naar mijn zin! En mijn paard ook, en dat is toch het aller belangrijkste!

Ok ok ... ik ben bevooroordeeld haha

@ felicity: jij hebt toch Spikkel ?

Mexxuna

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-05 15:07

hee spikkie!! ik mis spik wel een beetje hoor!!

Ja anders kies je toch een tijdelijke oplossing??
Ik vind alles hier in de regio oke, maar wouwse plantage is boven mijn budget!!!

Bij kimmie261 heb ik ook een jaar gestaan, en voor hun gewerkt, toen was het nog lekker stil, het leek wel een prive stal!! super gehad daar!!
We hebben daar wat gelachen!!

IceEva

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-05 09:50

Ja ik vind het ook altijd leuk op Reigershof ook al heb ik geen eigen paard ga ik daar toch vaak kijken Ik mag weleens helpen zoals bij Buff en Felicity!!! Ik vind het daar gewoon heel gezellig en krijg ik ooit een eigen paard (zal wel niet zelf kopen dan maar) dan zet ik hem zeker op Reigershof neer omdat het daar gewoon heel goed is en voor mij de hoek om en ik ben er!!!

Groetjes Kimmy

Mrijn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-05 10:14

Hihi, jullie zijn volgens mij echt van het Reigershof promoteam! Mijn enige vraag/[probleem is nog dat ik 100% zeekr wil weten dat mijn paard ELKE dag door het personeel in de stapmolen of paddock wordt gezet. Verder ben ik wel overtuigd.
Als ik een grote stal (van 3,5 bij 4) zou willen hebben, waar staan die dan? Of staan alle stallen door elkaar?

Ik ben zondag weer in de buurt en dan ga ik zeker weer even kijken.

DTLL

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-05 10:56

Marijn4045 schreef:
Hihi, jullie zijn volgens mij echt van het Reigershof promoteam! Mijn enige vraag/[probleem is nog dat ik 100% zeekr wil weten dat mijn paard ELKE dag door het personeel in de stapmolen of paddock wordt gezet. Verder ben ik wel overtuigd.
Als ik een grote stal (van 3,5 bij 4) zou willen hebben, waar staan die dan? Of staan alle stallen door elkaar?

Ik ben zondag weer in de buurt en dan ga ik zeker weer even kijken.
[/quote]

Als je dat vraagt dan zal je paard voor 100% zeker iedere dag in de molen gezet worden!
En de grote stallen, zijn de stallen waar mijn paard ook in staat (met buitenluik). Heb je gezien toch? Dus die hele rij, dat zijn de grote stallen!

MarchaL

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-05 09:23

Ging je trouwens ook nog bij het Rozenven kijken? Ik sta er inmiddels en ik denk dat ik het er echt goed naar mijn zin zal gaan krijgen! Ozis doet het er ook erg goed, ze lijkt haar buitenstal helemaal geweldig te vinden

felicity

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-05 12:06

Ja ik ben felicity van spikkel Voor de gene die het nog niet weten. Is ook de enige op Reigershof. Sinds vandaag staat mijn paard ook in zo'n grote stal maar dan zonder buitenluik. Ga zo naar hem toe. Kijken of hij het naar zijn zin heeft.

Mrijn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-05 12:56

@felicity: Fijn dat Spikkel nu in een grote box staat, bevalt het werk bij de bakkerij je?

Laurie kwam nog met van Bedaf als mogelijke stal, wat weten jullie daarover??

Marcha

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-05 14:41

Dat is in Hoeven? Ik geloof dat Charos daar weleens stage heeft gelopen, ik weet het niet zeker, maar je kan het altijd vragen. Zelf weet ik er maar weinig vanaf.

MarchaL

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-05 15:00

Citaat:
Dat is in Hoeven? Ik geloof dat Charos daar weleens stage heeft gelopen

Ik denk dat dat het Olwen's Hoeven is, daar is de TS al wel eens gaan kijken Bedaf zit in Etten-Leur als ik me niet vergis? Ik ken de stal verder niet.