het is dat ik mn rijbewijs nog niet heb, anders had ik lotte daar gezet en elke dag 3 kwartier heen en weer gereden
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Valina schreef:Erg duur + maar 1 uur per dag naar buiten,.....
hmmm, wat een aparte combinatie zeg maar,....
Veel lege stallen daar?
Een paard hoort buiten en niet binnen, tenminste,... geen 23 uur p.dag

Princess schreef:zoals Ymmik al zei r.s.c west brabant in wouwse plantage, ben daar net klaar met me stage, je kan er voor kiezen om je paard buiten te laten zetten of in de molen of om de dag, ze staan dan wel meestal een halve dag op de wei, ligt wel aan t weer, als je paard beschermers of dekens e.d in de wei op moet dan gebeurt dat gewoon door het personeel, en dat gebeurt echt goed!ik zou zeggen kijk es ff op de website: www.ruitersportcentrumwestbrabant.com
Marijn4045 schreef:De tsal waar ik graag naar toe wil, heeft op het moment geen plaats, dus ik ben nog steeds op zoek...
Marijn4045 schreef:Heb jij van het weekend je paard verhuisd?
Ik mag weleens helpen zoals bij Buff en Felicity!!! Ik vind het daar gewoon heel gezellig en krijg ik ooit een eigen paard (zal wel niet zelf kopen dan maar) dan zet ik hem zeker op Reigershof neer omdat het daar gewoon heel goed is en voor mij de hoek om en ik ben er!!!
Marijn4045 schreef:Hihi, jullie zijn volgens mij echt van het Reigershof promoteam! Mijn enige vraag/[probleem is nog dat ik 100% zeekr wil weten dat mijn paard ELKE dag door het personeel in de stapmolen of paddock wordt gezet. Verder ben ik wel overtuigd.
Als ik een grote stal (van 3,5 bij 4) zou willen hebben, waar staan die dan? Of staan alle stallen door elkaar?
Ik ben zondag weer in de buurt en dan ga ik zeker weer even kijken.
[/quote]
Citaat:Dat is in Hoeven? Ik geloof dat Charos daar weleens stage heeft gelopen
Bedaf zit in Etten-Leur als ik me niet vergis? Ik ken de stal verder niet.