Leren Rijlaarzen

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Marrepar

Re: Leren Rijlaarzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-05 18:52

Vaak aanhebben, ermee traplopen en fietsen

Ik ging er btw na 2 dagen mee rijden, ging prima

airmaxfreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-05 00:49

AMMieJLoveR schreef:
er is mij een keer verteld dat je het beste met je laarzen in bad kan gaan zitten (wel in rijhouding zeg maar) met warm water en dan vormen de laarzen goed naar je voeten waardoor ze dus al snel (ingelopen) zijn

ja, als je ze vol water laat lopen gaan ze sneller naar je voeten staan. je hoeft er niet mee in bad te blijven zitten, maar je kan er gewoon mee gaan paardrijden of rondlopen. Of gewoon door een meertje rijden met je laarzen aan. Doordat ze nat zijn gaat het gewoon sneller, en het is nog leuk ook... lekker soppen... Je moet wel goede sokken aan doen, anders krijg je blaren. Als je ze goed invet is het niet erg, want ze moeten wel soepel blijven!

AMMieJLoveR

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-05 10:59

airmaxfreak schreef:
AMMieJLoveR schreef:
er is mij een keer verteld dat je het beste met je laarzen in bad kan gaan zitten (wel in rijhouding zeg maar) met warm water en dan vormen de laarzen goed naar je voeten waardoor ze dus al snel (ingelopen) zijn

ja, als je ze vol water laat lopen gaan ze sneller naar je voeten staan. je hoeft er niet mee in bad te blijven zitten, maar je kan er gewoon mee gaan paardrijden of rondlopen. Of gewoon door een meertje rijden met je laarzen aan. Doordat ze nat zijn gaat het gewoon sneller, en het is nog leuk ook... lekker soppen... Je moet wel goede sokken aan doen, anders krijg je blaren. Als je ze goed invet is het niet erg, want ze moeten wel soepel blijven!

dit iseen heel oud topic

mn laarzen zijn inmiddels alhelemaal ingelopen

aafje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-05 13:33

airmaxfreak schreef:
AMMieJLoveR schreef:

het is niet de bedoeling om oude koeien uit de sloot te gaan halen!
Ik TEM even!

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-05 14:53

dus een slotje