Het is hier heel anders dan daar he, nu staat hij 24/7 op een groot stuk land, hij is het gewend al die vrijheid, als je hem mee naar huis neemt, dan komt hij dus `savonds binnen te staan, op een stukje van 4 bij 4 meter,
Ik denk dat dit een hel word voor het diertje, ik begrijp dat je zeker goed voor hem zal zorgen, maar denk is na over hoe hij zich zal voelen??
Altijd de ruimte, en dan opeens door een smal paadje in een kleine ruimte staan, waar je hoogstens je kont kan draaien....
en de rit hierheen is ook niet alles..
Maar als jij hem wil hebben hou ik je niet tegen, leuk beestje, je zal je handen vol aan hem hebben

succes met je beslissing

Kijk, het klimaat enz is hier heel anders dan in Spanje, maar toch, daar went ie wel aan jah
ik kan je verder eigenlijk niet echt veel raad geven omdat ik er zelf geen ervaringen mee heb maar goed , als jij mensen achter je hebt staan met verstand van paarden en je wilt dit zelf heel graag dan zou ik het doen. 

en inmiddels ben ik zelf mijn eerste eigen paard aan het belern maar wel met hulp ! dat vind ik wel belangrijk