Laat mij en de paardjes ff met rust!!!!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Needje

Re: Laat mij en de paardjes ff met rust!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-05 14:19

Door het bijvoeren van langslopende mensen is het shetje van een kennis van mij dus bij de slager beland! Het is echt niet fijn dat mensen dat doen. Ze zien het gevaar daar niet van. Nadat zij een bordje op hadden gehangen hadden ze er niet zoveel last meer van. En ze staan nu iets verder van de straat af. Maar zulke dingen kan je nooit helemaal tegenhouden vrees ik. Weet niet hoeveel hooi de paarden mogen hebben. Anders leg je toch af en toe een plakje bij t hek. Met een briefje dat als ze het dan toch nodig vinden om je paard te voeren, dat ze dan wat van het hooi pakken. En anders zet je gewoon 220 op het stroomdraad!

Cemlys

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-05 14:26

Idd ik zou ook een bord gaan maken waarom de paarden niet gevoerd mogen worden (en daarbij een beetje heel erg overdrijven, zeg desnoods dat ze ziek zijn en zo kunnen doodvallen) want sommige mensen snappen zo'n dingen echt niet en dat ze genoeg bijvoer krijgen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-05 14:28

Jossie schreef:
Ook een leuke: briefje ophangen met daarop de tekst:
mocht U van mening zijn dat mijn paardjes bijgevoerd moeten worden, schrijf hier dan even op wat en hoeveel U ze geeft en Uw naam. In geval van ziekte van een van mijn dieren weet ik U dan te bereiken voor eventuele veeartskosten".

Dat is een goede!

Serendipity1

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-05 16:02

De mensen laten zien wat je paard te eten krijgt. En die van Jossie. of evt: 'Mijn paard krijgt genoeg te eten' ofzo.

Tytsel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-05 16:06

laat mij met rust en houd je berichten voor jezelf

figora

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-05 16:07

Of 'KIJK UIT BIJT' misschiken dat dat helpt?

Carolinef

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-05 16:55

ik zou een borje namaken of ergens regelen van een beveiligings bedrijf waaruit mensen opmaken dat de wei beveiligd is en daarnaast gewoon korte tekst; niet voeren ivm ziektes/dieet paarden, meer uitleg ben je ze niet verschuldigd.

Sempre

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-05 16:47

Carolinef schreef:
ik zou een borje namaken of ergens regelen van een beveiligings bedrijf waaruit mensen opmaken dat de wei beveiligd is en daarnaast gewoon korte tekst; niet voeren ivm ziektes/dieet paarden, meer uitleg ben je ze niet verschuldigd.

milo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-05 17:33

ja, heel vervelend. bij zulke topics ben ik altijd zo blij dat rambo en khanita gewoon op een pensionstal staan.

maar daar heb je niks aan nu.

1: een goede omheining lijkt me een heel goed idee, met een ruimte ertussen tot de volgende omheining. wordt je weide wel wat kleiner door, maar dan kunnen ze niet zomaar bij je paarden.

2: een bordje met een schrikbarende tekst zal goed doen.
niet voeren i.v.m. ziekte paarden. voeren kan dodelijk zijn!!!

zoiets.
good luck!

Marigold

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-05 21:21

zoek een ander, veiliger landje zou ik zeggen...

en of hang, naast de niet voeren bordjes enzo, eventueel een mand neer waar men brood in kan leggeen als ze het niet laten kunnen, zodat je het kan nakijken.
of zet een oude carvan naast het landje, met de gordijnen dicht haha, denken ze dat er misschien iemand woont ofzo.

maar ik zou persoonlijk en ander, veiligeer landje huren!

CKdamour

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-05 21:51

loveblacky schreef:
zoek een ander, veiliger landje zou ik zeggen...

en of hang, naast de niet voeren bordjes enzo, eventueel een mand neer waar men brood in kan leggeen als ze het niet laten kunnen, zodat je het kan nakijken.
of zet een oude carvan naast het landje, met de gordijnen dicht haha, denken ze dat er misschien iemand woont ofzo.

maar ik zou persoonlijk en ander, veiligeer landje huren!

ik weet het... doe mijn best maar er is hier niks anders te krijgen

Marja1988

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-05 10:06

Ik heb ook een bordje hangen met niet voeren, omdat ze dan allerlei dingen binnenkrijgtdie ze niet mag hebben. Zoals wortels (wat mensen toch graag voeren) omdat haar suikerspiegel dan naar de piep gaat enz.

Ik vind het niet normaal wat die mensen bij jou doen!
Miss kun je ook iets bij het cafe doen. Naar de eigenaren gaan ofzo, miss kunnen jullie iets proberen te regelen..?
Weet ook niet wat hoor.
Succes ermee!