Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Sugarmiss schreef:Klopt, één van de ouders moet het hebben gehad, want het slaat geen generatie over, dat is genetisch onmogelijk.
Maar ook Rabicano kan in een minimale vorm bestaan, dus dan valt het vaak niet zo op.

ik vind het gewoon zo interessant 
maar hoe ben je dan te weten gekomen dat de ouders dit gen dragen? (aangezien de moeder geen aftekeningen heeft..)

willeke16 schreef:die van mij heeft een witte onderlip.En tussen zijn voskleurige vacht zitten witte haren. Tja hij is ook een haflinger weet niet of die ook onder sabino valt?
Peterina schreef:willeke16 schreef:die van mij heeft een witte onderlip.En tussen zijn voskleurige vacht zitten witte haren. Tja hij is ook een haflinger weet niet of die ook onder sabino valt?
Sabino 'kan' voorkomen bij haflingers, zeker die waar er arabier bloedvoering in zit.
Peterina schreef:Hoezo? Omdat bij de Arabieren is sabino een 'verborgen' gene en komt vaak ter voorschijn wanneer je het minst verwacht.
of Hoezo ... bij de Haflingers? Arabieren zijn lang geleden (en ook niet zo lang geleden) gebruikt om deze koudbloed boerenpaardje ras te veredelen.
was niet echt een goede vraag he..?
Peterina schreef:willeke16 schreef:die van mij heeft een witte onderlip.En tussen zijn voskleurige vacht zitten witte haren. Tja hij is ook een haflinger weet niet of die ook onder sabino valt?
Sabino 'kan' voorkomen bij haflingers, zeker die waar er arabier bloedvoering in zit.