Wat voor auto voor een trailer? Help !

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Oscar
Forumcoördinator

Re: Wat voor auto voor een trailer? Help !

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-05 15:58

gomir schreef:
Ik sta er echt van te kijken voor hoe weinig die bussen weggaan dan...Vraag me bij zulke prijzen altijd af wat er met zo'n auto aan de hand is
Als ik dan kijk wat wij een jaar geleden voor onze bus betaald hebben

Veel bussen / combo's die nu te koop staan zijn afkomstig van particulieren die ze wegdoen vanwege de nieuwe regeling over grijs kenteken.
Door het grote aanbod zijn de prijzen behoorlijk gedaald

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-05 19:58

Ik weet wel dat de prijzen gezakt zijn(dochter van een autodealer ), maar voor een knappe bus van redelijke leeftijd betaal je hier echt wel aardig meer dan die 4000 euro hoor

Ilzas

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-05 21:52

Rijbewijs 350 euro, is dat niet wat weinig ?
Ik zat tussen de 500 en 1000 ! Snelcursus, dus dan moet alles meezitten en je het in 1 keer halen was al 595 !
Ik heb ergens ook zoiets van: laat ook maar zitten, alles is al zo duur en al je geld gaat er al in zitten.... wil ik niet liever eens iets anders op de vloer of gewoon lekker op vakantie....
Of klink ik nu weer heel ongemotiveerd....
Naja misschien ben ik dat ook wel.
Maar zeg, ik werk toch niet alleen voor de paarden...

Frantic

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-05 07:32

gomir schreef:
Ik weet wel dat de prijzen gezakt zijn(dochter van een autodealer ), maar voor een knappe bus van redelijke leeftijd betaal je hier echt wel aardig meer dan die 4000 euro hoor

Dealers zullen altijd meer geld vragen voor een auto dan particulieren.
En terecht natuurlijk, maar een knappe bus is echt wel te vinden voor 4000 euro.

Wiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-05 12:51

En toch zou ik mijn auto /bus toch liever bij een dealer kopen dan bij een particulier. Net een iets veiliger idee, en je krijgt garantie.
Wij hebben een VW transporter voor de trailer met een motorinhoud van 1.9. TD. Als het loopt loopt het super, maar het aan de gang komen, is af en toe wat moeizamer. Ik zou dus wel kiezen voor een grotere motorinhoud dan de 1.9.